• 0 Items - 0,00
    • Nema proizvoda u košarici

Ljubav zove

21,24

Isus se ukazuje sestri Josefi Menendez i poziva sve ljude na pravu ljubav


„Svakoga tko pročita ove moje riječi dotaknut će vatra ljubavi moga Presvetoga Srca“, kaže u o ovoj knjizi Isus, koji se toliko puta ukazao sestri Josefi Menéndez kako bi nam dao Poruku svoje veličanstvene ljubavi. Riječi koje ćemo ovdje pročitati imaju snagu pretvoriti nas u malu djecu. One imaju snagu prosvijetliti nas, pročistiti, ojačati, učiniti nas ljudima koji uistinu mogu voljeti, koji u sebi nose snagu i zanos istinske sreće i spremnost na velika djela. Ljubav koja će nas obasjati sa stranica ove knjige učinit će da, u ovome zahtjevnom vremenu u koje nas je Bog stavio, a u kojemu ljudi vape za istinom i ljubavlju, što prije odgovorimo na poziv Ljubavi i ispunimo svoje poslanje, u kojem god da zvanju živimo.
Čitam knjigu o Spasiteljevoj objavi sestri Jozefi Menéndez. To je jednostavna i ponizna redovnica, ali joj se Spasitelj ukazao. Mnogo je pretrpjela. Više puta osjećala se bačena u pakao. Đavao ju je odvodio iz kora na očigled sestara i mučio je…, a Isus joj reče: „Da sam našao slabije stvorenje od tebe, njega bih izabrao za tu službu, da trpljenjem zadovoljava za tolike grešnik“. Tako sam i ja ne jedanput pomišljao, a zašto sam baš ja postao zagrebački nadbiskup? Odgovor: slabijega nije bilo, pa je Gospodin izabrao mene, da se ne pohvali nijedno stvorenje, nego očituje moć Božja.
Blaženi Alojzije Stepinac

Siromašni život Gospodina našega Isusa Krista

19,90

Prema viđenjima Anne Katharine Emmerich, redovnice augustinke


"Mnoga čudesna priopćenja iz Starog i Novog Zavjeta bila su mi objavljena po Božjem milosrđu ne samo meni na pouku, nego i da ih prenesem drugima." Tako pripovijeda stigmatizirana redovnica augustinka bl. Katharina Emmerich (1774.-1824.) koja se ubraja medu najglasovitije mistike. Od 1818. godine sve do Katharinine smrti književnik obraćenik Clemens Brentano boravio je uz njezinu bolesničku postelju zapisujući brojna viđenja koja mu je Katharina priopćavala. Poslije Katharinine smrti 1824. počeo je Brentano sređivati svoje bilješke. 1833. godine objavio je "Gorku muku Gospodina našega Isusa Krista". Obilje materijala koje Brentano sam više nije stigao srediti, uredio je i objavio p. Schmoger poslije Brentanove smrti. Tako su nastale knjige "Život Blažene Djevice Marije" i "Siromašni život Gospodina našega Isusa Krista". U ovoj knjizi, počevši od Marijina vjenčanja sa sv. Josipom proživljavamo u Katharininim viđenjima cijeli Isusov život, od djetinjstva do uzašašća na nebo. Papa Ivan Pavao II. proglasio je 3. listopada 2004. Annu Katharinu Emmerich blaženom.

Gorka muka Gospodina našega Isusa Krista

18,90

Prema viđenjima blažene Anne Katharine Emmerich


Bl. Anna Katharina Emmerich (1774. - 1824.) redovnica augustinka, ubraja se među najglasovitije mistike. Njezina viđenja objavljena su u više izdanja i prevedena na više jezika. Ovo novo izdanje, prema zabilješkama pisca Clemensa Brentana koji je godinama, sjedeći uz Katharininu bolesničku postelju, bilježio njezine riječi, čini se potrebnim upravo u naše nemirno vrijeme. Promatrajući u svojim viđenjima Isusovu muku i smrt na križu, ona i sama postaje slična Isusu Patniku, noseći na svom tijelu njegove rane. Godinama je živjela bez hrane.
U veličanstvenim viđenjima Anna Katharina proživljava čitavu Gospodinovu Muku, počevši od Posljednje večere. Začudno je navođenje najsitnijih pojedinosti koje su kasnije prošle znanstvenu provjeru.
Nadahnut viđenjima Anne Katharine, redatelj i glumac Mel Gibson snimio je film PASIJA, o muci Isusovoj.
Papa Ivan Pavao II. 3. listopada 2004. proglasio je Annu Katharinu Emmerich blaženom.

Život Blažene Djevice Marije

18,90

Prema viđenjima Anne Katharine Emmerich, redovnice augustinke


Bl. Anna Katharina Emmerich (1774. — 1824.) redovnica augustinka, ubraja se među najglasovitije mistike. Razmatranja o životu Blažene Djevice Marije bl. Anne Katharine Emmerich zabilježio je vrlo pomno pjesnik Clemens Brentano tijekom svoga višegodišnjeg boravljenja uz bolesničku postelju stigmatizirane redovnice. Tako je od 1819. do 1822. nastao dnevnik koji prikazuje ne samo život i gorku Muku našega Gospodina Isusa Krista, već i ovo djelo o životu Marijinu. Zapisi započinju s praroditeljima sv. Ane, prikazuju Marijino rođenje, Njezin život u hramu, vjenčanje sa sv. Josipom, put u Betlehem, Kristovo rođenje, put Sveta tri kralja, bijeg u Egipat, smrt Blažene Djevice te vrijeme nakon Marijine smrti. Oni ne mogu polagati pravo na to da pokazuju potpunu, dovršenu sliku Marijina života, ali je toliko ganutljivih i karakterističnih crtica u ovoj knjizi da je ono nadopuna: »Isusovu životu« i »Gorkoj Muci«.
Clemens Brentano je još za svojega života započeo s tiskanjem ovoga djela, a njegov brat i snaha dovršili su ga nakon njegove smrti prema postojećim bilješkama. Naše izdanje donosi potpun nekraćeni tekst originalnog izdanja, odričući se svjesno kraćenja i obrada. Tako čitatelj ovdje nalazi posvemašnji čar Brentanova zapisa koji nam približava život presvete Majke Božje Marije.

Život Blažene Djevice Marije

18,60

Majke Božje, naše kraljice


Život Marije Agredske bio je prepun mističnih događaja, ona je jedna od malobrojnih osoba u povijesti koja je imala potvrđen dar bilokacije. Premda je boravila u samostanu u Agredi (Španjolska) koji nije nikada napuštala, spominje se više od 500 njezinih posjeta indijanskom plemenu Jumano (današnje američke države Teksas i Novi Meksiko) kojemu je propovijedala evanđelje na njegovu jeziku.
Na poticaj svojega duhovnog vođe, premda neuka, napisala je opširno djelo Mistični grad Božji u kojem se izmjenjuju opisi Presvetoga Trojstva, zemaljski i nebeski život Blažene Djevice Marije te Božanski plan stvaranja i spasenja duša, kao i smjernice za duhovni život čitatelja. Ovo djelo, koje je doživjelo brojna izdanja na različitim jezicima, preporučivali su mnogi učeni ljudi te nosi imprimatur nekoliko papa i biskupa.
Španjolski kardinal J. Saenz de Aguirre, na upit francuskoga kralja o ovoj knjizi, u svojem je pismu napisao: „Sve što sam tijekom pedeset godina naučio, nije gotovo ništa prema dubokom nauku koju sam našao u toj knjizi i koji se potpuno podudara sa Svetim pismom, svetim ocima i crkvenim saborima. Kako se ne može niti pomisliti da bi najučeniji smrtni čovjek mogao ovoj časnoj majci naravnim putem priopćiti toliko visok nauk i tako uzvišena priopćenja, moramo s moralnom sigurnošću prihvatiti i vjerovati da je ova velika službenica Božja pisala pod utjecajem Duha Svetoga.“
1 2