• 0 Items - 0,00
    • Nema proizvoda u košarici

Duhovnost

  • Filter
  • Prikazujemo 49–64 od 160 rezultata

  • Filter

Prijateljstvo Kristovo

9,95

Studija o čovještvu Isusa Krista


Robert Hugh Benson uzdigao je na nadnaravnu razinu čovjekovu potrebu za prijateljstvom u bezvremenskom prikazu najvećega prijateljstva koje itko ikada može imati.
U knjizi Prijateljstvo Kristovo autor, sin canterburijskog nadbiskupa, obraćenik na katoličanstvo, pokazuje kako svatko može postići dublji odnos s Ocem i Sinom. Knjiga pokazuje kako Isus djeluje u duši onih koji ga traže u javnome životu i u povijesnim primjerima iz Evanđelja. „Jedno je nadređeno prijateljstvo prema kojemu sva ljudska prijateljstva streme“, piše Benson, „ jedan je idealni prijatelj u kojemu pronalazimo, savršeno i potpuno, ono za čime tragamo u licima ljudi koje volimo“

Spasenje dolazi od Židova

19,91

Uloga židovstva u povijesti spasenja od Abrahama do drugog dolaska


Ova knjiga govori o ulozi židovstva i židovskog naroda u Božjemu planu spasenja čovječanstva, od Abrahama do drugog dolaska, kako je otkrivaju katolička vjera i temeljito ispitivanje povijesti. Ona će i Židovima i kršćanima omogućiti dublje razumijevanje židovstva, i kao religije i kao središnje komponente povijesti spasenja.
Knjiga istražuje jedinstvenu i središnju ulogu židovstva u sudbini svijeta i dokumentira da napadi na Židove i židovstvo tijekom cijele povijesti nisu bili ukorijenjeni u kršćanstvu nego u onim silama koje su najžešći neprijatelji kršćanstva. Ova knjiga duboko dotiče, između ostalih, i ova područja: mesijanska proročanstva u Starom zavjetu, istinske protukršćanske korijene nacističkog antisemitizma, poveznice između nacizma i arapskog antisemitizma, teološke spoznaje poznatih Židova koji su se obratili na katoličanstvo i ulogu Židova u Isusovu drugom dolasku.

Pravo lice padre Pija

17,92

Život i spomen


Pred zatvorenim crkvenim vratima stoji zbijena i pozorna gomila. Oni koji su bliže izvješćuju ostale: „Čujem zveket ključeva!“ U isti mah mnoštvo je pohrlilo prema crkvi. Vrata su se otvorila… Kao da je brana popustila. Zaprepaštena, izgurana, izgažena… zgnječena, zaostala sam daleko otraga dok je gomila vikala, vrištala, žestoko se probijala… Svatko je na sve moguće načine nastojao biti prvi. Zavladao je takav metež da se sakristana jedva čulo: „Pogani! Bitange! Nitkovi! Bijednici! Pričekajte! Za ime Božje! Jeste li kršćani ili zvijeri?“
Što drugo očekivati? Jadnik se morao služiti oštrim riječima, ali mu to i nije pomoglo! Molim svoje čitatelje da se ne sablažnjavaju prebrzo. U Apuliji smo, ali odite na Siciliju pa ćete vidjeti! Napokon ulazim. Bole me noge i ruke. Gdje su sada one furije od maloprije? Oko oltara svetoga Franje… vidim samo skrušena lica, usne u molitvi, ponizan i sabran narod. Cilj je postignut. Nema više potrebe za nasilnim strategijama… Nitko se ne može pomaknuti. Stisnuti kao sardine… stojimo tako dva sata, potpuno nepokretni… S užasom pitam što rade ljudi kojima pozli? A ne, kažu, nikome ne pozli. Mislim da je već to divno čudo!
To i tišina. Vjerujete li da se tijekom cijele svete Mise padre Pija, koja traje… sat i četrdeset pet minuta… moglo čuti muhu? Onaj tko poznaje ponašanje Talijana… ne može se načuditi toj savršenoj tišini. Ona im služi na čast – mlađi i gorljivi ljudi imaju fine antene za hvatanje nadnaravnog. I, ako im ponekad i nedostaje primjereno izražavanje, katolički osjećaj obično ih ne vara pa oni koje oni za života proglase svecima zavrjeđuju našu pozornost. U tome se trenutku više pouzdajem u svoje pobožne i razuzdane furije negoli u osobe duboke pobožnosti, pa ću na njihovu licu, kao na zrcalu… pratiti učinke svete Mise padre Pija.
A on je još u sakristiji. Dolazi njegova predstraža sastavljena od njegovih „duhovnih sinova“ koji prave tunel u zbijenoj živoj masi oko oltara. Tek sam tada uspjela uočiti krajnji cilj prijašnjeg stampeda. Svi su željeli stati što bliže… ne bi li mu dotaknuli habit, poljubili ruku ili „izmamili“ blagoslov.

Dječak koji je susreo Isusa

18,32

Segatashya iz Kibeha


Ovo je najveća priča koja do sada nije bila ispričana, priča o dječaku kojemu se ukazivao Isus i koji se usuđivao postavljati Isusu razna pitanja koja zaokupljaju čovječanstvo već više od dvije tisuće godina.
Dječak se zvao Segatashya. Bio je nepismen pastir, rođen u siromašnoj poganskoj obitelji u jednom od najzabačenijih dijelova Ruande. Nikada nije išao u školu, nikada nije ni vidio Bibliju niti je ikada kročio nogom u crkvu. Jednog ljetnog dana 1982., dok se odmarao pod jednim drvetom, čuo je snažan i divan glas, koji mu je rekao da je on Isus i upitao ga bi li krenuo u misiju u kojoj bi govorio čovječanstvu o tome kako može doći u Raj. Segatashya je bio iznenađen i istodobno ushićen. Rekao je Isusu da hoće, ali pod uvjetom da mu Isus odgovori na sva njegova pitanja – o vjeri, vjeroispovijesti, smislu života, Raju i Paklu. Isus je pristao pa je dječak Segatashya krenuo na jedno od najčudesnijih putovanja u modernoj ljudskoj povijesti. Često su ga optuživali da je šarlatan, a ponekad bi ga i pretukli, ali su njegovo nevino srce i moćna duhovna mudrost osvojili i najciničnije kritičare. Ubrzo je taj dječak, koji nije znao ni čitati ni pisati, počeo raspravljati o teologiji sa znanstvenicima te davati savjete svećenicima, veleposlanicima, biskupima i predsjednicima država. Postao je toliko popularan u Ruandi da je Katolička crkva odlučila istražiti njegovu priču. Svi liječnici i psihijatri koji su ga pregledavali i ispitivali potvrdili su da svjedoče čudu. Zahvaljujući riječima i jednostavnim istinama koje je taj nepismeni dječak prenosio ljudima, gdje god bi došao i govorio, tisuće se ljudi obraćalo.
Prije njegove smrti u genocidu u Ruandi 1994.g., Osam je godina putovao po više afričkih zemalja, razgovarao s Isusom i pitao ga ono što svi mi želimo znati: Zašto smo stvoreni? Zašto moramo patiti? Zašto se nesreće događaju dobrim ljudima? Kada će biti kraj svijeta? Postoji li život poslije smrti? Kako možemo doći u Raj? Odgovori na ova i mnoga druga životno važna pitanja nalaze se upravo u ovoj knjizi, koja donosi neobičnu životnu priču dječaka Segatashye.

Hvalospjev Duha

12,00

Razmišljanja o himnu O dođi Stvorče


Otac Raniero Cantalamessa je franjevac-kapucin, rodom iz provincije Ascoli Piceno, u Italiji. Doktorirao je iz teologije i klasične književnosti. Predaje kao redoviti profesor povijesti starokršćanske književnosti na Katoličkom sveučilištu u Milanu i član je Međunarodne teološke komisije. Godine 1980. napušta profesorsku katedru da bi se mogao posve posvetiti propovijedanju Evanđelja u Italiji i širom katoličkog svijeta, s posebnom ekumenskom osjetljivošću. Od 1980. ujedno vodi program religiozne kulture "Settimo Giorno" (Sedmi dan, tj. Dan Gospodnji).
Poznat je u katoličkom svijetu po brojnim teološko-duhovnim knjigama, od kojih su neke prevedene i na hrvatski. Od njih spominjemo slijedeće prijevode: Duh Sveti u Isusovu životu (Jelsa 1984), Euharistija naše posvećenje (Jelsa 1988), Kliči, Kćeri Sionska (Jelsa 1991), Otajstvo Isusova propovijedanja (Jelsa 1994), Vazmeno otajstvo (Jelsa 1994), Otajstvo Duhova (Jelsa 1994). Od djela na talijanskom navodimo: Uspon na brdo Sinaj (Citta Nuova 1996), Marija ogledalo Crkve (Ancora 1990), Isus Krist Svetac Božji (Ediz. Paoline 1990), Pasha u prvotnoj Crkvi (SEI1978), Pasha našega spasenja (Marietti 1997), Mi propovijedamo Krista raspetoga (Ancora 1995), Život u Kristu (Ancora 1997), i dr.
Ova razmišljanja o Duhu Svetomu očituju nam žar Duha koji Pisca nosi i plamen kojim njegovo srce "gori" kada govori o Spasitelju i Duhu koji nam otkriva otajstva spasenja. Jer - "Duh će vas uvesti u svu istinu", reče Spasitelj (usp. Iv 16,13).

Molitva

3,32

Preobrazba čovjeka i svijeta


Naslov ove knjižice može začuditi. Svijet se kreće u jednoj zbrci problema koji se čine nerazrješivima. I što se više ide naprijed, to se oni sve više povećavaju. Iz dana u dan sve su prisutnije zastrašujuće stvarnosti kao što su: ratovi, nasilja, terorizam, bijeda, glad, tlačenja, rastave, abortusi, smrtnost djece, nemoral, pornografija, raspadanje obitelji, korupcije na svim razinama... Kako riješiti ove probleme? Jesu li zato potrebni političari, sindikalisti, sociolozi? U tzv. razvijenim zemljama imamo ih i previše. Rješenje koje predstavljam mnogima će izgledati naivno i smiješno. Ali ja ga predstavljam jer sam u to uvjeren. Potrebno je da se ljudi ponovno vrate svojoj bitnoj dimenziji, koja se sastoji u klanjanju; drugim riječima, potrebno je da ljudi ponovno počnu moliti.

Gospa Velike subote

2,65

Svjedočanstvo vjere i promišljanje o vjeri


Ovaj pogled na Veliku subotu želi vjernicima pomoći da odgovore na dvostruko pitanje koje se nameće u mnogima od nas na početku novog milenija: Gdje smo? Kamo idemo? Za mislioce koji nisu vjernici, ali su zaokupljeni istim pitanjima, ovo bi mogla biti prilika da poslušaju svjedočanstva vjere o smislu našeg vremena, o smislu povijesti, ne kao ideološkom obrascu, nego kao plodu patničkog promišljanja, pa prema tome kao osvježujućem dahu, kao poticaju na traganje i nadu, na osluškivanje Glasa koji poštenom tragaču zbori u tišini.

Salezijanska duhovnost

9,29

14 razmatranja i produbljenja salezijanske duhovnosti


Središnja točka promišljanja jest vrijednost koju imaju Krist i vjera u sadašnjim prilikama i prema tome svijest o originalnosti koju kršćani moraju steći da bi bili kvasac u ovom svijetu koji ulazi u treće tisućljeće: sekularno, tehnološko, pluralističko, liberalno, ujedinjeno i podijeljeno. Knjiga će biti korisna svim evangelizatorima i odgajateljima. Juan Edmundo Vecchi (1931-2002), Argentinac, osmi nasljednik don Bosca u vodstvu Salezijanske družbe. Dao je snažan kulturalni poticaj u praćenju Salezijanske obitelji u pastoralnoj službi osjetljivoj i pozornoj na znakove vremena.

Lectio divina

6,64

Susret s Bogom u njegovoj riječi


"Susret s Bogom u njegovoj riječi" ideja je vodilja za lectio divina. Stoga je taj izraz ujedno i okvirni tekst ove knjige. Knjiga je napisana za onoga koji želi započeti težak i oduševljavajući put Božje riječi koji vodi k Bogu. Knjiga je panoramska i kompletna sinteza misli koje predlažu bibličari, egzegete i duhovni učitelji o temi lectio. Kao polazište služe neke sigurne postavke. U pristupu Bibliji, "lectio divina je najbolji put, zato što je to put koji Crkva prakticira već vjekovima. To je savršeni način za - skupni i osobni - susret s Božjom riječju... Dobro prakticiranje lectio divina nije nešto što se događa samo po sebi. Valja se odgajati za lectio, budući da je važno ostvariti je u njezinom izvornom smislu". (Cesare Bissoli)

Don Bosco

1,99

Svetac mladenačke radosti


Sveti Ivan Bosco rodio se 16. kolovoza 1815. u selu Becchiju u sjeverozapadnoj Italiji. Za svećenika je zaređen 5. lipnja 1841. Sav je svoj život posvetio siromašnim i napuštenim mladićima. U tu je svrhu osnovao i Salezijansku obitelj s tri ogranka: Salezijance, Kćeri Marije Pomoćnice i Salezijanske suradnike, koji i danas nastavljaju njegovo djelo u brojnim odgojnim ustanovama. Sagradio je tri velike crkve, utemeljio časopis "Salezijanski vjesnik", napisao stotinjak knjiga i knjižica, organizirao skupine misionara, radio za opći boljitak i život ljudi, napose mladih, u suvremenom svijetu. Papa Ivan Pavao II naziva ga "ocem i učiteljem mladeži", a općenito ga smatraju jednim od najvećih odgojitelja devetnaestoga stoljeća. Umro je 31. siječnja 1888. Salezijanska obitelj dobila je zagovornika na nebu, Crkva sveca, mladi duhovnog oca i učitelja.

Ukrali ste mi srce

19,91

Novi životopis sv. Ivana Bosca


Svaki je čovjek dijete svoga vremena. Sredina u kojoj živi uvjetuje ga i utječe na stvaranje njegove osobnosti. Većina redovito slijedi već uhodane putove svakidašnjice. Rijetki su pojedinci koji pokušavaju i uspijevaju nadrasti i prerasti te okvire i snagom svojih proročkih zamisli i ponašanja unijeti u život doista nešto novo. Takvi ne podliježu zakonu prolaznosti i zaborava. Njihov život i poruka ostaju svevremenska vrijednost. Sveci su upravo takvi. "Nikad ne zastarijevaju", kako u jednoj prilici reče papa Ivan Pavao II. "Oni ostaju uvijek svjedoci mladosti Crkve. Nikad ne postaju ličnosti prošlosti, muževi i žene od jučer. Naprotiv, oni su uvijek muževi i žene sutrašnjice, ljudi evanđeoske budućnosti čovjeka i Crkve, svjedoci budućeg svijeta."

Euharistijsko klanjanje 1

4,65

Pomagalo za osobnu i zajedničku molitvu klanjanja


Zgodno pomagalo, u prikladnom obliku, korisno za osobnu molitvu i zajednička slavlja, te se slobodno može prilagođavati. Klanjanje se odvija u četiri dijela:
1. Ti nas pozivaš i prihvaćaš 2. Slušamo tvoju Riječ 3. Hvalimo te i zahvaljujemo ti 4. Svjedoci tvoga milosrđa. To je prijedlog kako susret s Kristom u euharistiji postaje snaga koja oblikuje naš život.

O sreći

11,95

Pronaći mjesta srca


Kako biti istinski sretan?
Htjeti nekoga poučiti kako biti sretan, to je pokušaj koji je već na početku osuđen na neuspjeh. Sreća se ne može naučiti kao nekakva znanstvena disciplina. Vlastita sreća ne ovisi toliko o izvanjskim čimbenicima ili posebnim tehnikama, koliko o našem srcu. Dobri korijeni našega djetinjstva osposobljavaju nas da budemo sretni. Težnja za srećom snažan je životni pokretač. Pokazuje da nismo izgubili povjerenje u sebe i sebi slične te da u našoj duši nada nije ugašena. Sreća je u središtu naših čežnji. Za čovjeka je ona temeljno pitanje.
Ova knjiga traga za srećom!
1 3 4 5 10