• 0 Items - 0,00
    • Nema proizvoda u košarici

Knjige

Pobožnost Duhu Svetomu

4,00

Devetnica Duhu Svetomu – Najljepše molitve i razmatranja svetaca o Duhu Svetome


Duh Sveti je najveća Sila svemira. Puše kada hoće, koliko hoće i kamo hoće. Ne da se pokoriti, manipulirati, upotrijebiti za neke naše ciljeve, ma kako nam oni izgledali uzvišeni i sveti. On je Bog, istobitan s Ocem i Sinom i od njih nerazdvojiv, kako nas uči članak vjere Katoličkog Katekizma. Njemu se smijemo obraćati samo u poniznoj i skrušenoj molitvi. Njemu moramo dati dužno poštovanje i slavu. Stoga, pobožnost Duhu Svetomu jedna je od temeljnih i najvažnijih pobožnosti u našoj vjeri. Duha Svetoga trebamo zazivati u pomoć prije svakog našeg djelovanja, a osobito prije molitve.
Ako nam je tajnica kakvog zemaljskog moćnika, kojega dolazimo moliti za pomoć, prijateljica, smatramo da je već pola posla obavljeno. A, ako je ta tajnica, koja nas treba zagovoriti još i njegova zaručnica, onda je stvar riješena.

Tri Zdravo Marije – ključ koji otvara Raj

4,00

Mali put br. 10


Među tolikim pobožnostima na čast majci Božjoj uz koje pobožna tradicija veže i velika obećanja milosti, imamo i pobožnost Triju Zdravo Marija koju je Gospa objavila sv. Matildi.
Sv. Matilda bila je porijeklom iz Hackeborna. Rodila se u bogatoj plemićkoj obitelji 1241., a sa samo 7 godina ušla je u samostan časnih sestara benediktinki, gdje ju je prethodila njena sestra Gertruda. Vjerna svome redovničkom pozivu sveto je živjela odgovarajući na milost Božju. Nakon 8 godina teške bolesti koju je strpljivo podnosila umrla je 19.11.1298. godine.
Duhovnost sv. Matilde ostala je zapisana u Liber specialis gratiae. Knjigu nije napisala sama Matilda nego sv. Gertruda kojoj se ona povjeravala. U pet poglavlja knjige opisuju se razne objave koje je sv. Matilda dobivala, te njene duhovne pouke. U njoj se nalazi i objava o pobožnosti Triju Zdravo Marija.

Strah Božji – početak mudrosti

4,00

Mali put br. 5


U ovoj knjižici nalaze se razmatranja o grijehu, smrti, sudu, čistilištu, paklu, o Božjoj pravdi i milosrđu.
Kroz čitav srednji vijek pa sve do 60-ih godina 20. st. teme o grijehu, smrti, sudu, čistilištu i paklu bile su nezaobilazni i sastavni dio kateheze. Ono što je vjekovima zračilo, opominjalo, poticalo na dobro kroz propovijedi svetaca, svetih otaca, crkvenih naučitelja i nadahnutih svećenika, gotovo preko noći je nestalo. U ovome vremenu vrlo je dobra i potrebna pobožnost u kojoj molimo za Sveti Strah Božji, dar Duha Svetoga, koji je pribavio Crkvi više svetaca, Nebu blaženika i oteo paklu više duša nego bilo koja pobožnost. Danas se igra samo na kartu Božje Ljubavi, a ulog je tako velik, život vječni. Ne mislim da Božja ljubav nije dostatna. Nema ničeg većeg i uzvišenijeg od Nje, ali naša otvorenost i sposobnost da je primimo i Bogu uzvraćamo tako je neposotjana i nesigurna da ne možemo biti sigurni da ćemo uvijek u Njoj ustrajati. Stoga je najbolje načiniti dvostruku ogradu oko svoje duše.
Ako zbog slabosti popustimo u revnosti i ljubavi prema Bogu, Sveti Strah Božji bit će obrambeni bedem nad ponorom pakla, koji ne smije popustiti.
Misliti da možemo čitav život ljubiti Boga bez straha da ćemo ikada pasti, graniči s ohološću i grijehom preuzetnosti. Mudri Salomon je pao. Petar-Stijena je pao. Ako su padali veliki cedri, što će biti sa trskom moje vjere.
(Iz teksta)

Čudotvorna medaljica

4,00

Mali put br. 1


Svjedoci smo vremena u kojem je demokracija širom otvorila svoja vrata svim religioznim duhovnim pokretima i sektama koje žele doći i djelovati na ovim prostorima. Po principu "plati i radi što hoćeš" dostupni su im svi oblici masmedijskog djelovanja. New age, duhovni pokret novog doba, pušta svoje metastaze u svim društvenim slojevima, osobito među mladima. Tisak nam je pun oglasa magijske "pomoći" čovjeku, a nije zanemarivo ni izravno djelovanje sotonskih organizacija. Prema nekim istraživanjima, u Južnoj Americi 6-8 tisuća ljudi dnevno napušta Katoličku Crkvu i odlazi sektama, a preko 21% zapadnih Europljana vjeruje u reinkarnaciju, što je u suprotnosti sa osnovnom kršćanskom dogmom o zagrobnom životu. Ne usuđujemo se ni pomisliti kakvi bi bili rezultati ispitivanja o vjerovanju u astrologiju, čitanju horoskopa i nošenju astralnih i poganskih simbola, vjerujući u njihovu zaštitu i moć.
Mnogi od ispitanika izjavili su da su izašli iz Katoličke Crkve, jer u njoj nisu naišli na dovoljno misticizma. Edicijom "MALI PUT" želimo u suradnji sa svećenicima i redovničkim zajednicama na što jednostavniji, zanimljiviji i prihvatljiviji način tiskom, audio i video tehnikom kao i ponudom sakralnih predmeta upoznati javnost s najdragocjenijim biserima pučke pobožnosti iz bogate baštine svete Crkve Katoličke. Ne kao cilj, nego put i sredstvo koje će Vas voditi do svetih liturgijskih sadržaja a nadasve sv. Euharistije. Do iskustva Isusovih riječi: "Tko blaguje tijelo moje i pije krv moju, ima život vječni." (Iv 6,54)

Isuse, ja se uzdam u Tebe

4,00

Objava Božjeg Milosrđa po bl. s. Faustini Kowalskoj


Na početku 20. stoljeća, u vremenu atoma i holokausta, svemirskih uzleta, ali i padova, moralnih vrednota, kulta tehnologije i novca, bluda i droge, kriminala protiv života, usamljenosti i lutanja čovjeka.
Gospodin nas preko ponizne odabranice, časne sestre Marije Faustine Kowalske potiče na spoznanje poznate, ali ipak zaboravljene istine naše vjere; "Božje milosrdne ljubavi prema čovječanstvu." Daje nam nove oblike pobožnosti Božanskom milosrđu koja bi trebala dovesti do ponovnog povjerenja u neizmjernu ljubav Boga prema čovjeku. Cijelo poslanje s. Faustine sadržano je u dnevniku kojega je vodila četiri godine prije svoje smrti na izričiti zahtjev našega Gospodina. U ovom djelu donosimo najhitnije detalje za upoznavanje, prihvaćanje i širenje ove pobožnosti.
"Izlit ću ocean milosti na duše koje će se približiti Mojemu Milosrđu, jer je tako veliko da kroz cijelu vječnost ne bi mogao njegove dubine ni nebeski ni ljudski razum dokučiti...!" "...Čovječanstvo neće naći mir dok se ne približi tome izvoru"
(iz dnevnika s. Faustine)

Sa dušama u čistilištu kroz mjesec dana

7,00

Razmatranja, objave i primjeri


Pobožnom čitaocu!
Ja ne vjerujem da postoji neka pobožnost draža Bogu a nama korisnija od one za duše u čistilištu, no isto tako vjerujem, nažalost, da se o tome brinemo vrlo malo. I sv. Franjo Saleški s bolom je govorio: "Ne sjećamo se dovoljno naših pokojnih!"
Jadni naši pokojni, mi smo ih napustili!... Dakle malo više pobožnosti i smilovanja za njih!
Za taj osjećaj pobožnosti, dragi čitatelju, napisao sam ovu knjižicu: To nije ništa drugo već sažetak drugih većih knjiga, a ja sam ti je smanjio, stavio sam pripovijetke, ukazanja i objave svetaca, u nadi da ćeš lakše čitati i meditirati, te provesti u praksu tu pobožnost.
Dao Bog da to sve bude na što veću slavu Božju i za olakšanje i oslobođenje duša iz čistilišta, iz užasnih muka.
Preporuka: Ovu knjižicu čitajte kroz mjesec dana. Svaki dan zasebno pratite litanijama ili nekom drugom molitvom za duše u čistilištu.
Autor u uvodu

Pobožnost Presvetim Ranama Isusovim

7,00

Mali put br. 7


Čašćenje svetih Rana Isusovih spada među prve pobožnosti u kršćanstvu. To čašćenje je započela na Veliki petak Isusova Majka Marija. U prošlom stoljeću (1867.) ukazala se Presveta Djevica kao Majka Božja od Sedam Žalosti službenici Božjoj Mariji Marti Chambon i rekla: Prvi put sam promatrala Rane dragoga Sina, kad je Njegovo Tijelo bilo položeno u moje ruke... Ja sam razmatrala Njegove boli i nastojala sam, da prijeđu u moje Srce... Gledala sam Njegove božanske noge, jednu za drugom, odatle sam prešla s Srcu, gdje sam vidjela onu veliku Ranu, najdublju za moje majčinsko Srce... Sedam je mačeva u mom Srcu, zato treba štovati svete Rane moga Božanskoga Sina po mom Srcu.
Kod mnogih Svetaca i pobožnih osoba čašćenje Rana Isusovih povezano je sa cjelovitom pobožnošću Isusovoj Muci. Brojni stigmatizirani Sveci, počevši od svetog Franje Asiškog do sluge Božjega kapucina Patra Pia, u naše dane, bili su nosioci Isusovih Rana ne kao ukrasa - nego kao znaka supatnje s Kristom, a to je vrhunsko štovanje Isusovih Rana.

Izvještaj iz Čistilišta – 2. dio

4,00

Glas iz čistilišta br. 5


Razmatrati o istinama Čistilišta u svjetlu Crkvene nauke jest izvor velike dobiti u duhovnom životu. Takva meditacija obogaćuje u smislu upoznavanja Boga u novom svjetlu i mogućnost da se otkrije zvanje. Bog ne podnosi mlakost, namještaljke, ni kompromise sa svijetom.
Meditacija pomaže kršćaninu da otkrije čistoću ljubavi i nakane, te ga vodi ka sve većoj i žarčoj ljubavi prema Bogu i živoj želji da se što prije sastane sa Njim. Uz to proširuje horizonte ljubavi kod kršćanina, te ga čvrsto vodi prema samilosti za duše u Čistilištu, kako ih naziva sv. Veronika Giuliani - “zaboravljene duše”.
Zar zaista te siromašne duše u svojoj boli nemaju pravo na posebnu pažnju i bratsku ljubav, toliko puta naglašavanu u Isusovim prispodobama? Sjetimo se “milosrdnog Samaritanca”: zar nas tu Isus ne poziva na trajnu i djelotvornu ljubav za pomoć tim dušama u nevolji, po našim molitvama i žrtvama.
U to je bila uvjerena i sv. Terezija od Djeteta Isusa, te je svaku večer izmolila šest Očenaša, Zdravo Marija i Slava Ocu za duše u Čistilištu.
Mnogobrojni su primjeri svetaca koji su bili pozvani na poseban način, da se mole za te duše. Posebno se povezuje s tim žrtvama i molitvama sv. Katarina iz Genove (1447.-15 lO.g.); njezin “Elaborat o dušama u Čistilištu” predstavlja divan primjer upotpunjenog mističnog života i iskustva. Ona upoznaje najdublje boli duša u Čistilištu.
(Iz predgovora)

Izvještaj iz Čistilišta – 1. dio

4,00

Glas iz Čistilišta br. 4


Razmatrati o istinama Čistilišta u svjetlu Crkvene nauke jest izvor velike dobiti u duhovnom životu. Takva meditacija obogaćuje u smislu upoznavanja Boga u novom svjetlu i mogućnost da se otkrije zvanje. Bog ne podnosi mlakost, namještaljke, ni kompromise sa svijetom.
Meditacija pomaže kršćaninu da otkrije čistoću ljubavi i nakane, te ga vodi ka sve većoj i žarčoj ljubavi prema Bogu i živoj želji da se što prije sastane sa Njim. Uz to proširuje horizonte ljubavi kod kršćanina, te ga čvrsto vodi prema samilosti za duše u Čistilištu, kako ih naziva sv. Veronika Giuliani - “zaboravljene duše”.
Zar zaista te siromašne duše u svojoj boli nemaju pravo na posebnu pažnju i bratsku ljubav, toliko puta naglašavanu u Isusovim prispodobama? Sjetimo se “milosrdnog Samaritanca”: zar nas tu Isus ne poziva na trajnu i djelotvornu ljubav za pomoć tim dušama u nevolji, po našim molitvama i žrtvama.
U to je bila uvjerena i sv. Terezija od Djeteta Isusa, te je svaku večer izmolila šest Očenaša, Zdravo Marija i Slava Ocu za duše u Čistilištu.
Mnogobrojni su primjeri svetaca koji su bili pozvani na poseban način, da se mole za te duše. Posebno se povezuje s tim žrtvama i molitvama sv. Katarina iz Genove (1447.-15 lO.g.); njezin “Elaborat o dušama u Čistilištu” predstavlja divan primjer upotpunjenog mističnog života i iskustva. Ona upoznaje najdublje boli duša u Čistilištu.
(Iz predgovora)

Maria Simma

4,00

glas iz čistilišta br. 3


Marija Agata Simma, rođena je 1915. godine u Austriji. Od svoje mladost bila je veoma pobožna i revno je pohađala pouku iz vjeronauka kod župnika fra Karla Fritza. U sebi je nosila težnju za redovništvom ali je tri puta otpuštena kući zbog slabašnog zdravlja.
Trostruki boravak u samostanu duhovno ju je oblikovao i pomogao joj u duhovnom rastu, te je tako pripravio na apostolat u korist duša u Čistilištu. Njezin duhovni život obilježen je djetinjom ljubavlju prema Presvetoj Djevici i željom da pomogne dušama u Čistilištu, kao i time da svim sredstvima pomaže misijama među poganima. Zavjetovala je svoje djevičanstvo Majci Božjoj, posvetila se Mariji posvetom sv. Grignona Monfortskog, posebno u korist duša u Čistilištu. Učinila je također zavjet da bude "duša žrtva", žrtva ljubavi i zadovoljštine. Marija Simma je očito u tome našla zvanje koje joj je Bog namijenio: da pomaže dušama u Čistilištu molitvom, patnjom zadovoljštine i apostolatom.
(Iz knjige)

S. Marija od Križa

4,00

Glas iz Čistilišta br. 1


Rukopis sadrži vrlo zanimljive podatke o životu na onome svijetu, prije svega o Čistilištu. U njemu je mnogo prijedloga koji služe napretku duhovnog života.
Nitko ne može zanijekati mogućnost da se duša iz Čistilišta javi nekoj živoj osobi na zemlji. Takva javljanja nisu rijetka, a osobito ih mnogo nalazimo u životopisima svetaca.
Svjedošanstva teologa i dokumenti povijesna značenja koji govore o tome vrlo su brojni i velike dokazne snage. Postoji i čitav niz materijalnih dokaza.
Bog dopušta u svome milosrđu da se takve duše jave i oglase, da pobude naše saučešće, kako bi im po našim molitvama i djelima milosrđa olakšao stanje, ali i da bi nas poučio o strogoći božanske pravednosti, koja vodi brigu i o onim našim pogrješkama koje mi olako uzimamo.
Časopis "Čistilište" što ga je izdavalo Društvo Presvetog Srca Isusova (Association Sacre Coeur) u Rimu, objavilo je izvještaje o brojnim ukazanjima duša iz Čistilišta, zajedno s povijesnim dokumentima koji su neosporivo zajamčili njihovu autentičnost.
Jedan redovnik uredio je "Muzej Čistilišta", u kome su sabrana mnoga sjećanja, rukopisi i dokazni materijal, koji su potpuno osvjetljavali istinitost tih provjerenih dokaza. Taj smo jedinstveni muzej nekoliko puta posjetili i bili smo do dna duše dirnuti tragovima gorućih prstiju i ruku na pojedinim odjevnim predmetima, knjigama i drugim pojavama na dirnutim predmetima, koje smo vlastitim očima vidjeli i sami dodirnuli.
Muzej duša u čistilištu nalazi se u sakristiji bazilike Srca Isusova, nedaleko bazilike Sv. Petra u Rimu.
(Iz uvoda)

Pobožnost Bezgrešnom Srcu Marijinu

4,00

Ljubav i žrtva br. 16


Pobožnost Srcu Marijinu je među najraširenijima u Katoličkoj Crkvi u posljednjem stoljeću zahvaljujući iznad svega poticajima Fatimskih ukazanja i posvetama svijeta i Crkve Srcu Marijinu koje su mnoge pape učinili. Pa ipak, ta pobožnost koja ima svoje korijene u Novom Zavjetu, se razvijala tokom cijele povijesti Crkve a postala je javna u 17. stoljeću zahvaljujući iznad svega sv. Ivanu Eudesu. Sv. Ivan Eudes je napisao kapitalno djelo u povijesti katoličke tradicije o Srcu Marijinu koje ima više tisuća stranica, Coeur admirable. Djelo je odveć veliko i nije prikladno za pučku pobožnost. između ostalog jer raspravlja i o složenim teološkim problemima. Pa ipak u Coeur admirable se nalaze razmatranja, molitve pobožnost i meditacije koje je svetac pisao na čast Srca Marijina.
Duhovni sinovi sv. Ivana, Eudisti su u više pokušaja i izdanja širili pobožnost njihova utemeljitelja Srcu Marijinu. Tako i F. Lebesconte, u knjizi Le coeur de Marie d' apres saint Jean Eudes, objavljenoj s imprimaturom od 28. 11. 1945. A. Leclerca u Parizu. Autori ove knjige služili su se Lebesconteovim djelom u sastavljaju devetnice na čast Srca Marijina s tekstovima sv. Ivana Eudesa. Došli su i do dijelova Coeur admirable koji se odnose na pobožnost. Skupljali su i druge svetačke molitve i tekstove koji govore o pobožnosti Srcu Marijinu te došli na ideju da urede ovu malu knjižicu kao jedan priručnik pobožnosti Srcu Marijinu.
p. Miljenko Sušac

Meditacije o pripravi na posvetu Isusu Kristu po Mariji

7,00

Montfortska duhovnost br. 8


Sv. Ljudevit bi htio da vjernik koji se posveti bude spreman na ustrajni i svakodnevni rad i napor u življenju posvete, koja postaje škola duhovnosti koja vodi do svetosti. Svetac govoreći duši o posveti kaže: I u onoj mjeri, kojom se budeš njome služila u običnim poslovima svog života, upoznat ćeš njezinu vrijednost i izvrsnost. (Mt 1)
Vježbe priprave na posvetu, kako ih je zamislio sv. Ljudevit, su sklad meditacija i molitve koje za cilj imaju isprazniti dušu od duha svijeta i same sebe kako bi se po Mariji ispunila Isusom. Koliko vjernik više i predanije u nutrini pristaje na posvetu, nastoji oko priprave i življenja posvete, toliko će se više i duhovno obogatiti.
Svetac predlaže da vjernik nakon obavljanja čina posvete svakodnevno je obnavlja kratkim obrascem: Sav sam tvoj, i sve moje pripada tebi, moj Ijubezni Isuse, po Mariji, tvojoj Presvetoj Majci, te da svake godine ponovi put priprave na posvetu. To znači da je Montfort bio svjestan da su priprava i čin posvete sjeme bačeno u zemlju, koje da izraste treba vrijeme i njegu. O tome govori i sam sv.Ljudevit na kraju Marijine tajne, gdje uspoređuje posvetu sa stablom života koje će u svoje vrijeme donijeti plod, a to je sam Isus Krist.
(tekst iz Uvoda)
1 2 3 32