• 0 Items - 0,00 (0,00 kn)
    • Nema proizvoda u košarici

Evanđelje po Luki – 1. dio

15,93 (120,02 kn)

Duhovno čitanje Svetoga pisma


Prvi izvor i temelj kršćanskoga vjerovanja je Sveto pismo – Biblija. No nije dovoljno samo čitati ili čuti riječ Božju. Valja je i razumjeti. Od početka su se kršćanstva trudili i trude se propovjednici i spisatelji tu riječ Božju približiti čovjeku kako bi ju mogao razumjeti, ali prije svega kako bi se s njom mogao družiti i s njom i od nje živjeti. Upravo je to bio cilj i povod njemačkoj izdavačkoj kući »Patmos Verlag« u duhu Drugoga vatikanskoga koncila ponuditi puno širemu krugu čitatelja takvo tumačenje Svetoga pisma (znanstvenih je već bilo puno) da ono postane svakodnevna duhovna hrana vjerniku. Tekstove su priredili stručnjaci za Sveto pismo, egzegeti, da tumačenja ne bi bila proizvoljna. Tekstovi žele pomoći čovjeku ne da se služi riječju Božjom, nego da postane njezin služitelj i da tako obogati svoj duhovni život.
Sada je hrvatskim čitateljima dostupan prijevod duhovnog čitanja »Evanđelja po Luki« u kojemu biblijski stručnjak Alois Stöger vrlo temeljito i vrlo razumljivo suvremenome čitatelju razrađuje središnju poruku Lukina evanđelja: »Isus djeluje u sili Božjoj. Njegovo je djelo pojavak Boga. Proizlazi iz molitve, iz razgovora Sina s Ocem koji mu je sve predao: moć i nauk. Iz ovog sjedinjenja s Bogom Isus zadobiva mudrost, odlučnost u izboru učenika, slavu Božjega sinovstva u krštenju, preobraženju i uskrsnuću.« Stögerovo tumačenje Isusova lika i djela u Lukinom evanđelju može izvrsno poslužiti za produbljenje osobnoga odnosa sa Sinom Božjim.

Evanđelje po Luki – 2. dio

15,93 (120,02 kn)

Duhovno čitanje Svetoga pisma


Prvi izvor i temelj kršćanskoga vjerovanja je Sveto pismo – Biblija. No nije dovoljno samo čitati ili čuti riječ Božju. Valja je i razumjeti. Od početka su se kršćanstva trudili i trude se propovjednici i spisatelji tu riječ Božju približiti čovjeku kako bi ju mogao razumjeti, ali prije svega kako bi se s njom mogao družiti i s njom i od nje živjeti. Upravo je to bio cilj i povod njemačkoj izdavačkoj kući »Patmos Verlag« u duhu Drugoga vatikanskoga koncila ponuditi puno širemu krugu čitatelja takvo tumačenje Svetoga pisma (znanstvenih je već bilo puno) da ono postane svakodnevna duhovna hrana vjerniku. Tekstove su priredili stručnjaci za Sveto pismo, egzegeti, da tumačenja ne bi bila proizvoljna. Tekstovi žele pomoći čovjeku ne da se služi riječju Božjom, nego da postane njezin služitelj i da tako obogati svoj duhovni život.
Sada je hrvatskim čitateljima dostupan prijevod duhovnog čitanja »Evanđelja po Luki« u kojemu biblijski stručnjak Alois Stöger vrlo temeljito i vrlo razumljivo suvremenome čitatelju razrađuje središnju poruku Lukina evanđelja: »Isus djeluje u sili Božjoj. Njegovo je djelo pojavak Boga. Proizlazi iz molitve, iz razgovora Sina s Ocem koji mu je sve predao: moć i nauk. Iz ovog sjedinjenja s Bogom Isus zadobiva mudrost, odlučnost u izboru učenika, slavu Božjega sinovstva u krštenju, preobraženju i uskrsnuću.« Stögerovo tumačenje Isusova lika i djela u Lukinom evanđelju može izvrsno poslužiti za produbljenje osobnoga odnosa sa Sinom Božjim.

Čitajući apokalipsu

9,29 (70,00 kn)

Tumačenje Ivanova Otkrivenja


Knjiga Čitajući Apokalipsu je refleksija poznatoga pravoslavnog svećenika autora mnogih knjiga o Bibliji. On sadrži fragmente apokalipse, fragmente komentara i fragmente ikona. Aleksandr Men je mišljenja da simbolički jezik Otkrivenja može biti dovoljno transparentan i razumljiv bilo komu, jer se brojni simboli fantastične slike i vizije Apokalipse otkrivaju ako se promatraju kroz proročke knjige Starog zavjeta. Razmišljanja koja čine važan dio ovog teksta prenošena su privatno subraći, a objavljena su tek nakon autorove smrti. To znači da su razmišljanja profesora Mena imala uglavnom slobodan i spontan karakter. Kao u mnogim drugim knjigama profesora Mena, i u ovoj se, na zapanjujuć način ujedinjuju razumljivost, jednostavnost izlaganja i pozivanje na elemente moderne teologije. Autor prije svega traži odgovor na najvažnija pitanja koja pokreću ljude, kako bi se otkrila istinska bit tajnovite Biblijske knjige, čineći njezin sadržaj pristupačnim ne samo ograničenom krugu specijalista, nego široj publici.

Jeruzalemska Biblija

55,00 (414,40 kn)

Stari i Novi zavjet s uvodima i bilješkama iz La Bible de Jerusalem


Biblija ili Sveto pismo jest zbirka knjiga koje Hebreji i kršćani na svoj način smatraju svetima. Dijeli se u dva velika dijela: Stari i Novi zavjet.
Kršćani Bibliju proučavaju kao svoju normativnu, za život smjerodavnu knjigu u kojoj oni nalaze poruku - riječ Božju. No, Biblija je uz to i spomenik historije čovječanstva, jedna od najstarijih knjiga, u kojoj je genij Hebreja na svoj način asimilirao i dalje obogatio razmišljanje i mudrost drevne Mezopotamije i Egipta, da je onda, obogaćenu grčkim genijem, po Novom zavjetu i daljnjem kršćanskom razmišljanju unese u tadašnji grčko-rimski svijet.
Po postanku i jeziku, po sadržaju i stilu, po slikovitosti i metaforici, Biblija nije jedna knjiga, nego zbir knjiga koje su nastajale u razdoblju od 13. st. pr. Kr do 2. st. po Kr.
U poslu pripreme ovog izdanja književnicima i bibličarima mnogostruko je bila ogledna francuska Jeruzalemska Biblija. Naslovljena je kao Jeruzalemska jer su njezini najodgovorniji stvaratelji bili francuski dominikanci iz glasovite Jeruzalemske biblijske škole. Pojedine su njezine biblijske knjige preveli i popratili uvodima i komentarom najbolji francuski bibličari.
Ta je Jeruzalemska Biblija postala pojmom suvremenog biblijskog prevodilaštva te je susljedno prevedena na više europskih jezika. Prema njoj su hrvatski književnici doradili polazišne hrvatske biblijske tekstove. U hrvatskom izdanju Stari zavjet preuzet je iz Biblije Stvarnosti (1968.), a za Novi zavjet preuzet je prijevod Bonaventure Dude i Jerka Fućaka.

Biblija – velika slova

48,00 (361,66 kn)

Stari i novi zavjet


Poznata Zagrebačka Biblija doživjela je novo izdanje u novome prijelomu, većem formatu i s većim slovima. Već se duže vrijeme u nas tražila Biblija s većim slovima, a koja bi i samim svojim formatom davala dojam svečanosti i važnosti. Upravo se takva Biblija pojavila prije Teološko-pastoralnog tjedna 2014. u Zagrebu i, sudeći prema prvim reakcijama sudionika, izazvala je pravu radost. Ona će prije svega moći poslužiti u liturgijskim slavljima kada se Riječ Božja svečano unosi u liturgijski prostor, kod svečanog navještaja ili pak zajedničkih čitanja, za razna paraliturgijska slavlja ili pak druge znanstvene i svečarske zgode kada je dobro izložiti reprezentativni primjerak Biblije. K tome, moći će se izložiti za javno čitanje kako u liturgijskim prostorima tako i u prostorima katehetskih i drugih određenja, a sigurno će joj se obradovati stariji ljudi ili oni nešto slabijeg vida koji će sada, bez većih napora, moći čitati Božju riječ.

Džepna Biblija (etui sa zatvaračem)

29,00 (218,50 kn)

Stari i Novi zavjet


Džepna Biblija Kršćanske sadašnjosti donosi najbolji, ujedno i ažurirani, hrvatski prijevod Biblije, što znači da je Stari zavjet uzet iz tzv. Zagrebačke Biblije, a Novi je zavjet prijevod Bonaventure Dude i Jerka Fućaka.
Taj tekst koriste i hrvatske liturgijske knjige, lekcionari, evanđelistari i obrednici koje je odobrila Hrvatska biskupska konferencija. Na kraju su doneseni uvodi i napomene uz Stari kao i uz Novi zavjet.
Džepna Biblija tiskana je na 28-gramskom, tzv. biblijskom papiru, u formatu 13 x 20 cm s gipkim etuiem sive i crvene boje sa zatvaračem (smičkom), ima 1530 stranica, a napravljen je i novi prijelom tako da se bez teškoća može čitati.
Džepna Biblija Kršćanske sadašnjosti namijenjena je jednako stručnjacima, svećenicima, redovnicima i redovnicama kao i vjernicima laicima – naprosto svima koji Božju riječ žele nositi sa sobom, u džepu i u torbi, kako bi je što češće čitali i proučavali.
Izvrsno će poslužiti osobito studentima za potrebe studija Svetog Pisma, ali i svim polaznicima raznih tečajeva, duhovnih vježbi, liturgijskim i bibijskim grupama, sudionicima raznih stručnih susreta i seminara kao i za osobno čitanje.

Džepna Biblija (meki uvez od umjetne kože)

26,00 (195,90 kn)

Stari i Novi zavjet


Džepna Biblija Kršćanske sadašnjosti donosi najbolji, ujedno i ažurirani, hrvatski prijevod Biblije, što znači da je Stari zavjet uzet iz tzv. Zagrebačke Biblije, a Novi je zavjet prijevod Bonaventure Dude i Jerka Fućaka. Taj tekst koriste i hrvatske liturgijske knjige, lekcionari, evanđelistari i obrednici koje je odobrila Hrvatska biskupska konferencija. Na kraju su doneseni uvodi i napomene uz Stari kao i uz Novi zavjet. Džepna Biblija tiskana je na 28-gramskom, tzv. biblijskom papiru, u formatu 13 x 20 cm s gipkim crnim koricama od umjetne kože, ima 1530 stranica, a napravljen je i novi prijelom tako da se bez teškoća može čitati. Džepna Biblija Kršćanske sadašnjosti namijenjena je jednako stručnjacima, svećenicima, redovnicima i redovnicama kao i vjernicima laicima – naprosto svima koji Božju riječ žele nositi sa sobom, u džepu i u torbi, kako bi je što češće čitali i proučavali. Izvrsno će poslužiti osobito studentima za potrebe studija Svetog Pisma, ali i svim polaznicima raznih tečajeva, duhovnih vježbi, liturgijskim i biblijskim grupama, sudionicima raznih stručnih susreta i seminara kao i za osobno čitanje.

Upoznajmo Bibliju

23,89 (180,00 kn)

Narod Božji i njegovo Sveto Pismo


Knjiga na gotovo 500 stranica donosi cjelovit i iscrpan prikaz Svetoga pisma s naglaskom na njegovu poruku, a nastala je sabiranjem Dugandžićevih tekstova koji su u rubrici »Vjeronauk za odrasle«, u tjedniku Glas Koncila, objavljivani gotovo tri godine, od listopada 2007. do sredine srpnja 2010. godine. Cilj tako dugačka niza bio je širi krug čitatelja bolje upoznati sa (za)pisanom Božjom objavom koja čini izvor kršćanstva. Svećenici, katehetičari, župni i pastoralni djelatnici, znanstvenici i studenti, proučavatelji i ljubitelji Božje riječi – svi čitatelji ove, među hrvatskim izdavačkim projektima, po mnogočemu jedinstvene knjige, unutar njezinih korica pronaći će sve o nastanku i naravi biblijskih spisa, o njihovu čuvanju, prenošenju i oblikovanju u veće cjeline sve do stvaranja zaokruženoga kanona, o tiskanju i prevođenju, književnim vrstama kojima su se biblijski pisci služili, o pravilima tumačenja, o sadržaju i poruci biblijskih spisa.
U svom tumačenju autor donosi povijesne, književne, civilizacijske i religiozne činjenice ne zanemarujući najsuvremenija znanstvena istraživanja. Za lakše snalaženje u tekstu, knjiga sadrži popis kratica biblijskih knjiga te rječnik manje poznatih teoloških pojmova, a bogat fotografski prilog s fotografijama Svete zemlje pravi je prozor kroz koji se može zaviriti u ambijent u kojem je Sveto pismo nastalo. Bogato sadržajem i najvažnijim podacima za razumijevanje biblijskih knjiga, to je djelo ne samo vjerodostojan priručnik za osobni studij Svetoga pisma, pripremu homilija, katehezu, rad s biblijskim i drugim interesnim skupinama već i najbolji tumač pri upoznavanju i razumijevanju Božje poruke i smisla kršćanstva upravo radi jednostavnog rječnika koji će biti razumljiv širokoj čitalačkoj publici. Tim više što je autor djela, dr. Ivan Dugandžić, jedan od najistaknutijih hrvatskih bibličara i egzegeta.

Evanđelje po Marku – 1. dio

15,93 (120,02 kn)

Duhovno čitanje Svetoga pisma


Izdavanje Schnackenburgovih komentara za duhovno čitanje Svetoga pisma, prvi put na hrvatskom jeziku, izniman je evangelizacijski i navjestiteljski projekt – kako za ulaženje u vjeru, biblijski utemeljenu, tako i za produbljivanje vjere u duhu dragocjene biblijske objave. Ovakvo duhovno štivo ima namjeru postati »duhovna hrana«, poticaj za rast osobne vjere i obogaćenje duhovnoga života, korisno štivo za studente teoloških studija, pouzdan »predložak« za dublje upoznavanje biblijskih poruka katehetama i vjeroučiteljima, meditativni predložak, na osobit način želi poslužiti svećenicima kao priprava za propovijedi. Tumačenje Markova evanđelja pripremio je na tom tragu Rudolf Schanckenburg nastojeći današnjemu čovjeku približiti vjeru novozavjetnih zajednica. Riječ Božju smješta u ono doba kada je to najstarije evanđelje nastalo i želi pomoći današnjemu čovjeku smjestiti ga u današnjicu. Približava čitatelju razmišljanje i vjerovanje onodobnoga čovjeka kako bi to pridonijelo njegovu razmišljanju i rastu u vjeri.
1 2