• 0 Items - 0,00
    • Nema proizvoda u košarici

Pobožnosti

Maria Simma

4,00

glas iz čistilišta br. 3


Marija Agata Simma, rođena je 1915. godine u Austriji. Od svoje mladost bila je veoma pobožna i revno je pohađala pouku iz vjeronauka kod župnika fra Karla Fritza. U sebi je nosila težnju za redovništvom ali je tri puta otpuštena kući zbog slabašnog zdravlja.
Trostruki boravak u samostanu duhovno ju je oblikovao i pomogao joj u duhovnom rastu, te je tako pripravio na apostolat u korist duša u Čistilištu. Njezin duhovni život obilježen je djetinjom ljubavlju prema Presvetoj Djevici i željom da pomogne dušama u Čistilištu, kao i time da svim sredstvima pomaže misijama među poganima. Zavjetovala je svoje djevičanstvo Majci Božjoj, posvetila se Mariji posvetom sv. Grignona Monfortskog, posebno u korist duša u Čistilištu. Učinila je također zavjet da bude "duša žrtva", žrtva ljubavi i zadovoljštine. Marija Simma je očito u tome našla zvanje koje joj je Bog namijenio: da pomaže dušama u Čistilištu molitvom, patnjom zadovoljštine i apostolatom.
(Iz knjige)

Strah Božji – početak mudrosti

4,00

Mali put br. 5


U ovoj knjižici nalaze se razmatranja o grijehu, smrti, sudu, čistilištu, paklu, o Božjoj pravdi i milosrđu.
Kroz čitav srednji vijek pa sve do 60-ih godina 20. st. teme o grijehu, smrti, sudu, čistilištu i paklu bile su nezaobilazni i sastavni dio kateheze. Ono što je vjekovima zračilo, opominjalo, poticalo na dobro kroz propovijedi svetaca, svetih otaca, crkvenih naučitelja i nadahnutih svećenika, gotovo preko noći je nestalo. U ovome vremenu vrlo je dobra i potrebna pobožnost u kojoj molimo za Sveti Strah Božji, dar Duha Svetoga, koji je pribavio Crkvi više svetaca, Nebu blaženika i oteo paklu više duša nego bilo koja pobožnost. Danas se igra samo na kartu Božje Ljubavi, a ulog je tako velik, život vječni. Ne mislim da Božja ljubav nije dostatna. Nema ničeg većeg i uzvišenijeg od Nje, ali naša otvorenost i sposobnost da je primimo i Bogu uzvraćamo tako je neposotjana i nesigurna da ne možemo biti sigurni da ćemo uvijek u Njoj ustrajati. Stoga je najbolje načiniti dvostruku ogradu oko svoje duše.
Ako zbog slabosti popustimo u revnosti i ljubavi prema Bogu, Sveti Strah Božji bit će obrambeni bedem nad ponorom pakla, koji ne smije popustiti.
Misliti da možemo čitav život ljubiti Boga bez straha da ćemo ikada pasti, graniči s ohološću i grijehom preuzetnosti. Mudri Salomon je pao. Petar-Stijena je pao. Ako su padali veliki cedri, što će biti sa trskom moje vjere.
(Iz teksta)

Molitve svete Brigite

4,00

7 molitava sv. Brigite – 15 molitava sv. Brigite – Pobožnost sv. Brigite na čast 7 Marijinih žalosti


Gospodin Isus Krist objavio je sv. Brigiti dvije serije molitava koje On želi da se mole na čast njegove Muke velikim obećanjima milosti za sve koji ih budu molili. Petnaest molitava sv. Brigite na čast Muke i Rana Isusovih objavljeno je u više izdanja, pa i u molitveniku "Isuse, ja se uzdam u tebe " s odobrenjem Nadbiskupskog duhovnog stola u Zagrebu od 24. VIII. 1976. godine.
Manje poznato i prošireno u Hrvatskoj je Sedam molitava sv. Brigite na čast Muke i Krvi Isusove. Isus je objavio sv. Brigiti da je za vrijeme svoje Muke dobio gotovo šest tisuća udaraca i daje za nas prolio više od trideset tisuća kapljica svoje Presvete Krvi, dodajući: "Znaj da ću udijeliti slijedećih pet milosti svakome tko bude svaki dan častio moju Presvetu Krv kroz 12 godina, moleći 7 Očenaša i 7 Zdravo Marija s molitvama koje ti objavljujem!" Isus dalje svetici nabraja obećane milosti: "Osoba koja bude molila ove molitve:
1. Neće ići u Čistilište.
2. U Nebu će biti pridružena mučenicima kao da je prolila svoju krv za vjeru.
3. Onaj tko moli ove molitve može izabrati tri osobe iz svoje obitelji ili rodbine i Ja ću ih po ovim molitvama dovesti i održati u stanju posvetne Milosti.
4. Nitko iz obitelji osobe koja izmoli ove molitve neće u sljedeće četiri generacije propasti u Paklu.
5. Osoba će mjesec dana ranije imati spoznaju o svojoj smrti."

Zlatna zrnca

4,00

Ljubav i žrtva br. 17


U ovoj knjižici donosimo zlatna zrnca iz propovijedi sv. Ivana Marije Vianneya, koja je sakupio Leonz Niderberger. Na hrvatski jezik 1959. godine preveo je svećenik Janko Majerović. Umnožio ih je ciklostilom u 450 primjeraka za potrebe Nadbiskupijskog bogoslovnog sjemeništa u Zagrebu. Tako da se može reći da su "Zlatna zrnca" sada po prvi put dana na uporabu "široj javnosti". Molimo da donesu obilje duhovnih plodova Bogu na slavu, a na spas svem kršćanskom puku, koji se bude njima koristio. "Zlatna zrnca" nipošto nisu knjiga, koja kada se pročita ide na policu i u zaborav. To je priručnik za cijeli život.

Mjesec dana s dušama u Čistilištu

8,00

Razmatranja, objave, svjedočanstva


Dragi čitatelju!
Ne postoji neka pobožnost draža Bogu, a nama korisnija od one za duše u Čistilištu. Na žalost, o tome brinemo vrlo malo! Sveti Franjo Saleški s bolom je govorio: “Ne mislimo dovoljno na naše pokojne!” Jadni naši pokojnici, mi smo ih napustili! Dakle, više pobožnosti i smilovanja za jadne duše u Čistilištu!
Na nesreću, kako malo moderni svijet misli na smrt! Oni znaju jako dobro da je život kratak, pa ipak žive kao da nikad neće morati umrijeti. Znaju da svakim dahom kojim dišemo, da se približavamo korak po korak smrti, pa ipak se podaju dražima, poslovima, zgrtanju bogatstva, trče kao ludi za častima polažući u to svu svoju sreću, i dok tako iz svjetske taštine ne štede novac, putovanja, preporuke, i sve vrste napora, za dušu što čine? Ništa! Nemaju vremena, govore, kao da je njihovo spasenje nevažna stvar, dok nam je Gospodin uputio ove svečane riječi: Što ti vrijedi, o čovječe, dobiti sav svijet ako izgubiš dušu? Braćo, vratite se samima sebi i razmišljajte da ćete ubrzo morati ostaviti svoje dužnosti i časti, koje ste tako žarko željeli, te da ćete drugima morati ostaviti sve te kuće, posjede, ona bogatstva kojima ste posvetili vaša srca. Mislite na to kršćani: jednoga dana i za vas će sve biti gotovo, i za vas će doći smrt, i naći ćete se bez dobrih djela, puni grižnje savjesti. Tada ćete osjetiti potrebu da uredite stvari s Bogom, ali fizičke boli, pogotovo one duhovne usadit će u vama strašni nemir, te će se tako vrlo lako dogoditi, da nećete ništa popraviti. Jer vrijeme stvoreno za zadovoljštinu radi nereda savjesti, nije u vrijeme smrti već za vrijeme života.
Možda se uvjeravate da imate još mnogo godina provesti tu na zemlji, te da imate vremena misliti na vječnost, i na vaše vječno spasenje? Na taj način, o vi kršćani, padate u najgore đavolske zamke, i možda ćete s vremenom završit tako da odete u Pakao! Naprotiv, mislite kako sutra nije u vašoj moći, i da će vam smrt doći kada se najmanje nadate. Ja dolazim, govori nam ona, dolazim brzo, dolazim samo jedan puta, dolazim kada se najmanje nadate!
Pa i sam Isus reče nam: Budite spremni, jer ja ću doći kao noćni tat. A Duh Sveti: Sjeti se četiriju posljednjih stvari: smrt, sud, Raj i Pakao!
Razmatrajte o tim riječima i odlučite da ćete početi od ovoga časa činiti sve što je potrebno da si osigurate dobru smrt.
Ova je knjiga sažetak drugih većih knjiga i sadrži primjere, svjedočanstva, ukazanja i objave svetaca, kako bi se lakše čitala, razmatrala i prakticirala ova pobožnost. Dao Bog da to sve bude na što veću slavu Božju i za olakšanje i oslobođenje duša iz strašnih muka Čistilišta.
Preporuka: Ovu knjižicu čitajte kroz mjesec dana. Svaki dan zasebno pratite litanijama ili nekom drugom molitvom za duše u Čistilištu.
Autor

Nasljeduj srcem Srce Isusovo – II. dio

4,00

Ljubav i žrtva br. 19


Brošura "Pour converser avec le Maitre" pokazuje kako možemo razgovarati s Gospodinom; razgovor na osnovu samo jedne rečenice iz Evanđelja. Ovo djelce ima samo tu namjeru, s nekoliko primjera osvijetliti taj tradicionalni način razgovora s Bogom.
Za svaki razgovor ono daje nekoliko rečenica izvađenih iz Svetog Pisma, riječi stavljene u usta Božanskog Učitelja, onako kako je to rado činio pisac "Nasljeduj Krista", i na koncu, jednu molitvu, koja je uzeta iz liturgije.
Razumije se samo po sebi, da ove sheme za razgovor imaju jedino tu svrhu, olakšati otpočinjanje osobnog razgovora čitatelja s Onim, čije su riječi Duh i Život.

Pobožnost Duhu Svetomu

4,00

Devetnica Duhu Svetomu – Najljepše molitve i razmatranja svetaca o Duhu Svetome


Duh Sveti je najveća Sila svemira. Puše kada hoće, koliko hoće i kamo hoće. Ne da se pokoriti, manipulirati, upotrijebiti za neke naše ciljeve, ma kako nam oni izgledali uzvišeni i sveti. On je Bog, istobitan s Ocem i Sinom i od njih nerazdvojiv, kako nas uči članak vjere Katoličkog Katekizma. Njemu se smijemo obraćati samo u poniznoj i skrušenoj molitvi. Njemu moramo dati dužno poštovanje i slavu. Stoga, pobožnost Duhu Svetomu jedna je od temeljnih i najvažnijih pobožnosti u našoj vjeri. Duha Svetoga trebamo zazivati u pomoć prije svakog našeg djelovanja, a osobito prije molitve.
Ako nam je tajnica kakvog zemaljskog moćnika, kojega dolazimo moliti za pomoć, prijateljica, smatramo da je već pola posla obavljeno. A, ako je ta tajnica, koja nas treba zagovoriti još i njegova zaručnica, onda je stvar riješena.

Meditacije o pripravi na posvetu Isusu Kristu po Mariji

7,00

Montfortska duhovnost br. 8


Sv. Ljudevit bi htio da vjernik koji se posveti bude spreman na ustrajni i svakodnevni rad i napor u življenju posvete, koja postaje škola duhovnosti koja vodi do svetosti. Svetac govoreći duši o posveti kaže: I u onoj mjeri, kojom se budeš njome služila u običnim poslovima svog života, upoznat ćeš njezinu vrijednost i izvrsnost. (Mt 1)
Vježbe priprave na posvetu, kako ih je zamislio sv. Ljudevit, su sklad meditacija i molitve koje za cilj imaju isprazniti dušu od duha svijeta i same sebe kako bi se po Mariji ispunila Isusom. Koliko vjernik više i predanije u nutrini pristaje na posvetu, nastoji oko priprave i življenja posvete, toliko će se više i duhovno obogatiti.
Svetac predlaže da vjernik nakon obavljanja čina posvete svakodnevno je obnavlja kratkim obrascem: Sav sam tvoj, i sve moje pripada tebi, moj Ijubezni Isuse, po Mariji, tvojoj Presvetoj Majci, te da svake godine ponovi put priprave na posvetu. To znači da je Montfort bio svjestan da su priprava i čin posvete sjeme bačeno u zemlju, koje da izraste treba vrijeme i njegu. O tome govori i sam sv.Ljudevit na kraju Marijine tajne, gdje uspoređuje posvetu sa stablom života koje će u svoje vrijeme donijeti plod, a to je sam Isus Krist.
(tekst iz Uvoda)

Pobožnost Muci, Križu i presvetim Ranama Isusovim

4,00

Ljubav i žrtva br. 30


Među raširenijim pobožnostima u Katoličkoj Crkvi je svakako i pobožnost Muci, Ranama i Križu Kristovu. Ne radi se o jednoj pobožnosti među mnogima, nego je ta uzdignuta u Crkvi na posebno mjesto i nalazi se u središtu objave zbog bitne povezanosti Muke s događajem Uskrsnuća Isusova. Brojni su crkveni dokumenti koji o tome pišu a među njima i Direktorij o pučkoj pobožnosti i liturgiji kojeg je izdala Kongregacija za bogoštovlje i disciplinu sakramenata 2000. godine u Rimu. Pobožna i svetačka tradicija jednodušno daju prvorazrednu vrijednost razmatranjima i drugim različitim oblicima pobožnosti Muci Kristovoj jer je u njoj ljubav Božja dosegla vrhunac svog izražaja i ostvarenja. Pobožnost Muci Kristovoj je usko i bitno sjedinjenja sa spomen-činom svete euharistijske Isusove žrtve i proslave. Sveci jednodušno uče, pobožnost Muci Kristovoj je učinkovita za obraćenje i posvećenje, te postaje put suobličenju s Isusom Kristom sve do dostignuća savršenstva slobode djece Božje i vršenja volje Božje u ljubavi. Kao potvrdu tome donosimo jedno lijepo svjedočanstvo sv. Ivana Marije Vianneya: «U podnožju Križa Isusova učimo što je grijeh, kakva je cijena našoj duši i kolika je ljubav jedinoga Boga prema ljudima. Nađimo se stoga često u podnožju Križa i iznesimo svoje srce Isusu. Spoznati ćemo što je Bog učinio za nas i što mi moramo učiniti za njega. Pođimo često podno Križa i vidjeti ćemo ovdje ključ koji nam je otvorio Nebo i zatvorio Pakao».

Razmatranje o posljednjim stvarima

4,00

Ljubav i žrtva br. 42


Razmatranja o posljednjim stvarima ima toliko koliko ima priručnika o pobožnim vježbama. Možda ni ova nisu suvišna. Pogotovo, ako se uzme u obzir način na koji su razgrađena. Ona se odvijaju jednostavno, jasno i u mnogim zgodama i anegdotama. Mislim, da mnogi događaji, primjeri i slike neće rastresti dušu ni razvodniti dokaze. Naprotiv njihova je uloga u tome, da istinu jače naglase, da je se lakše može pratiti i da pripomognu stvoriti čvršće odluke. Sveto Pismo kaže da Božanski Učitelj nije govorio nego u parabolama. Apostol omladine, sv. Don Ivan Bosco redovito se držao ovog načina poučavanja i propovijedanja. Anegdotsku metodu ostavio je u nasljedstvo svojim sinovima. Tu sam i ja upotrijebio u ovim svojim razmatranjima, uvjeren, da je tako bolje. Vjerujem da će to biti drago svakome tko se njime posluži bilo za sebe, bilo za druge. Uspjesi koje sam postigao kroz 40 godina mojega propovijedanja, bude u meni nadu da će i ove pisane riječi potaći i privesti mnoge duše iskrenom kajanju i zdravim odlukama. Neka dobri Bog potkrijepi ovu moju nadu i svojim blagoslovom pripomogne, da se ona ostvari!
Luigi Chiavarino, apost. mis.
(Iz predgovora)

Pobožnost sv. Josipu

7,00

životopis, devetnica, litanije, krunica…


Pobožnost sv. Josipu svakako spada među velike pobožnosti Katoličke Crkve, i svi vjernici bi je trebali manje ili više gajiti, a prvi, najjednostavniji i najvažniji način življenja pobožnosti je svakako molitva. Držali smo prikladnim tekstove, uglavnom svetačke, o pobožnosti sv. Josipu koje smo dugi niz godina skupljali na raznim europskim jezicima sabrati u jedan priručnik i ponuditi ih vjernicima kako bi mogli od svetaca učiti kako štovati i ljubiti Isusova poočima i Marijina zaručnika.
Svetačka tradicija i naučiteljstvo Crkve jednodušno tvrde: Poslije Majke Božje sv. Josip je najdostojniji našeg štovanja. Molimo svakodnevno sv. Josipa i iskusit ćemo njegovu blizinu i zaštitu. Na jednom druženju s mladima u Camerinu u Italiji 19.03.1991. papa Ivan Pavao II., govoreći o našoj zadaći da svakodnevno tražimo susret s Marijom i Josipom u molitvi misleći na Isusova poočima, reče: "Svakodnevno ga molim".
U apostolskoj pobudnici Otkupiteljev čuvar isti papa piše: Crkveni su Oci nadahnjujući se na samom Evanđelju već od prvih stoljeća isticali da je sveti Josip, kao što je s ljubavlju vodio brigu o Mariji i radosnim se zalaganjem posvetio odgoju Isusa Krista, tako isto čuva i štiti njegovo otajstveno tijelo, Crkvu, koje je Sveta Djevica lik i uzor.
p. Miljenko Sušac s.m.m.
(iz predgovora)

Sveti Leopold Bogdan Mandić

4,00

Ljubav i žrtva br. 7


Sv. Leopold Bogdan Mandić rodio se 12. svibnja 1866. u Herceg-Novom, u Crnoj Gori. Potječe iz hrvatske katoličke obitelji snažne vjere. Sa 16 godina stupio je u sjemenište venecijanskih kapucina u Udinama. Za svećenika je posvećen 20. rujna 1890. u Veneciji. Bio je uvjeren da ga je Bog pozvao, da kao svećenik djeluje medu kršćanima pravoslavne vjere za njihov povratak u katoličko jedinstvo. Ali, nije imao fizičkih sposobnosti za takvo poslanje. Boravio je, kao marljivi ispovjednik u nekoliko samostana. Konačno, 1909. g. namješten je u Padovi, gdje je ostao sve do svoje smrti. Njegova sobica za ispovijedanje ubrzo je postala stjecište pokornika iz svih društvenih staleža. Bio je čovjek bezgranične dobrote. Pokornicima je davao male pokore, a da bi ih nadopunio, sam je noću provodio duge sate u molitvi. Želeći umrijeti na poprištu svoje službe, ispovijedao je usprkos staračkoj dobi i uz teške patnje svoje bolesti sve do predvečerja svoje smrti, koju je spremno i vedro dočekao s Marijinim imenom na usnama, ujutro 30. srpnja 1942.
Tri čudesna događaja službeno su priznata od Crkve i, poslije određenih kanonskih postupaka, proglašen je blaženim 2. svibnja 1976. po papi Pavlu VI., a svetim 16. listopada 1983. po papi Ivanu Pavlu II.
Štovanje sv. Leopolda se naglo proširilo po cijelome svijetu s obilnim plodovima vjere i ljubavi

Nasljeduj srcem Srce Isusovo – I. dio

4,00

Ljubav i žrtva br. 1


Brošura "Pour converser avec le Maitre" pokazuje kako možemo razgovarati s Gospodinom; razgovor na osnovu samo jedne rečenice iz Evanđelja. Ovo djelce ima samo tu namjeru, s nekoliko primjera osvijetliti taj tradicionalni način razgovora s Bogom.
Za svaki razgovor ono daje nekoliko rečenica izvađenih iz Svetog Pisma, riječi stavljene u usta Božanskog Učitelja, onako kako je to rado činio pisac "Nasljeduj Krista", i na koncu, jednu molitvu, koja je uzeta iz liturgije.
Razumije se samo po sebi, da ove sheme za razgovor imaju jedino tu svrhu, olakšati otpočinjanje osobnog razgovora čitatelja s Onim, čije su riječi Duh i Život.

Ako ponovno ne postanete kao mala djeca

4,00

Prema novoj evangelizaciji


Knjiga Tadeusza Dajczera Razmišljanja o vjeri je postala bestseler u području kršćanske duhovnosti. Objavljena je na mnogim europskim i svjetskim jezicima. 2001. godine izdana je i na hrvatskom jeziku u izdanju Glasa Koncila. Knjiga je glavni priručnik duhovnosti pokreta koji je nastao u Poljskoj, a raširio se u cijelom svijetu. Odgovorni iz tog pokreta su nastavili sa tiskanjem svezaka prevedenih na više jezika kojima žele doprinijeti novoj evangelizaciji. Oni su stupili u kontakt sa Apostolatskim centrom "Sav tvoj'' i ponudili suradnju. Prikaz pokreta su sami napisali.
Dao Bog i Majka Božja da objavljivanje ovih knjižica donese obilje duhovnih plodova, pa i proširenje pokreta u Hrvatskom narodu.

Tri Zdravo Marije – ključ koji otvara Raj

4,00

Mali put br. 10


Među tolikim pobožnostima na čast majci Božjoj uz koje pobožna tradicija veže i velika obećanja milosti, imamo i pobožnost Triju Zdravo Marija koju je Gospa objavila sv. Matildi.
Sv. Matilda bila je porijeklom iz Hackeborna. Rodila se u bogatoj plemićkoj obitelji 1241., a sa samo 7 godina ušla je u samostan časnih sestara benediktinki, gdje ju je prethodila njena sestra Gertruda. Vjerna svome redovničkom pozivu sveto je živjela odgovarajući na milost Božju. Nakon 8 godina teške bolesti koju je strpljivo podnosila umrla je 19.11.1298. godine.
Duhovnost sv. Matilde ostala je zapisana u Liber specialis gratiae. Knjigu nije napisala sama Matilda nego sv. Gertruda kojoj se ona povjeravala. U pet poglavlja knjige opisuju se razne objave koje je sv. Matilda dobivala, te njene duhovne pouke. U njoj se nalazi i objava o pobožnosti Triju Zdravo Marija.
1 2