• 0 Items - 0,00
    • Nema proizvoda u košarici

Online trgovina

Pobožnost Presvetim Ranama Isusovim

7,00

Mali put br. 7


Čašćenje svetih Rana Isusovih spada među prve pobožnosti u kršćanstvu. To čašćenje je započela na Veliki petak Isusova Majka Marija. U prošlom stoljeću (1867.) ukazala se Presveta Djevica kao Majka Božja od Sedam Žalosti službenici Božjoj Mariji Marti Chambon i rekla: Prvi put sam promatrala Rane dragoga Sina, kad je Njegovo Tijelo bilo položeno u moje ruke... Ja sam razmatrala Njegove boli i nastojala sam, da prijeđu u moje Srce... Gledala sam Njegove božanske noge, jednu za drugom, odatle sam prešla s Srcu, gdje sam vidjela onu veliku Ranu, najdublju za moje majčinsko Srce... Sedam je mačeva u mom Srcu, zato treba štovati svete Rane moga Božanskoga Sina po mom Srcu.
Kod mnogih Svetaca i pobožnih osoba čašćenje Rana Isusovih povezano je sa cjelovitom pobožnošću Isusovoj Muci. Brojni stigmatizirani Sveci, počevši od svetog Franje Asiškog do sluge Božjega kapucina Patra Pia, u naše dane, bili su nosioci Isusovih Rana ne kao ukrasa - nego kao znaka supatnje s Kristom, a to je vrhunsko štovanje Isusovih Rana.

Izvještaj iz Čistilišta – 2. dio

4,00

Glas iz čistilišta br. 5


Razmatrati o istinama Čistilišta u svjetlu Crkvene nauke jest izvor velike dobiti u duhovnom životu. Takva meditacija obogaćuje u smislu upoznavanja Boga u novom svjetlu i mogućnost da se otkrije zvanje. Bog ne podnosi mlakost, namještaljke, ni kompromise sa svijetom.
Meditacija pomaže kršćaninu da otkrije čistoću ljubavi i nakane, te ga vodi ka sve većoj i žarčoj ljubavi prema Bogu i živoj želji da se što prije sastane sa Njim. Uz to proširuje horizonte ljubavi kod kršćanina, te ga čvrsto vodi prema samilosti za duše u Čistilištu, kako ih naziva sv. Veronika Giuliani - “zaboravljene duše”.
Zar zaista te siromašne duše u svojoj boli nemaju pravo na posebnu pažnju i bratsku ljubav, toliko puta naglašavanu u Isusovim prispodobama? Sjetimo se “milosrdnog Samaritanca”: zar nas tu Isus ne poziva na trajnu i djelotvornu ljubav za pomoć tim dušama u nevolji, po našim molitvama i žrtvama.
U to je bila uvjerena i sv. Terezija od Djeteta Isusa, te je svaku večer izmolila šest Očenaša, Zdravo Marija i Slava Ocu za duše u Čistilištu.
Mnogobrojni su primjeri svetaca koji su bili pozvani na poseban način, da se mole za te duše. Posebno se povezuje s tim žrtvama i molitvama sv. Katarina iz Genove (1447.-15 lO.g.); njezin “Elaborat o dušama u Čistilištu” predstavlja divan primjer upotpunjenog mističnog života i iskustva. Ona upoznaje najdublje boli duša u Čistilištu.
(Iz predgovora)

Izvještaj iz Čistilišta – 1. dio

4,00

Glas iz Čistilišta br. 4


Razmatrati o istinama Čistilišta u svjetlu Crkvene nauke jest izvor velike dobiti u duhovnom životu. Takva meditacija obogaćuje u smislu upoznavanja Boga u novom svjetlu i mogućnost da se otkrije zvanje. Bog ne podnosi mlakost, namještaljke, ni kompromise sa svijetom.
Meditacija pomaže kršćaninu da otkrije čistoću ljubavi i nakane, te ga vodi ka sve većoj i žarčoj ljubavi prema Bogu i živoj želji da se što prije sastane sa Njim. Uz to proširuje horizonte ljubavi kod kršćanina, te ga čvrsto vodi prema samilosti za duše u Čistilištu, kako ih naziva sv. Veronika Giuliani - “zaboravljene duše”.
Zar zaista te siromašne duše u svojoj boli nemaju pravo na posebnu pažnju i bratsku ljubav, toliko puta naglašavanu u Isusovim prispodobama? Sjetimo se “milosrdnog Samaritanca”: zar nas tu Isus ne poziva na trajnu i djelotvornu ljubav za pomoć tim dušama u nevolji, po našim molitvama i žrtvama.
U to je bila uvjerena i sv. Terezija od Djeteta Isusa, te je svaku večer izmolila šest Očenaša, Zdravo Marija i Slava Ocu za duše u Čistilištu.
Mnogobrojni su primjeri svetaca koji su bili pozvani na poseban način, da se mole za te duše. Posebno se povezuje s tim žrtvama i molitvama sv. Katarina iz Genove (1447.-15 lO.g.); njezin “Elaborat o dušama u Čistilištu” predstavlja divan primjer upotpunjenog mističnog života i iskustva. Ona upoznaje najdublje boli duša u Čistilištu.
(Iz predgovora)

S. Marija od Križa

4,00

Glas iz Čistilišta br. 1


Rukopis sadrži vrlo zanimljive podatke o životu na onome svijetu, prije svega o Čistilištu. U njemu je mnogo prijedloga koji služe napretku duhovnog života.
Nitko ne može zanijekati mogućnost da se duša iz Čistilišta javi nekoj živoj osobi na zemlji. Takva javljanja nisu rijetka, a osobito ih mnogo nalazimo u životopisima svetaca.
Svjedošanstva teologa i dokumenti povijesna značenja koji govore o tome vrlo su brojni i velike dokazne snage. Postoji i čitav niz materijalnih dokaza.
Bog dopušta u svome milosrđu da se takve duše jave i oglase, da pobude naše saučešće, kako bi im po našim molitvama i djelima milosrđa olakšao stanje, ali i da bi nas poučio o strogoći božanske pravednosti, koja vodi brigu i o onim našim pogrješkama koje mi olako uzimamo.
Časopis "Čistilište" što ga je izdavalo Društvo Presvetog Srca Isusova (Association Sacre Coeur) u Rimu, objavilo je izvještaje o brojnim ukazanjima duša iz Čistilišta, zajedno s povijesnim dokumentima koji su neosporivo zajamčili njihovu autentičnost.
Jedan redovnik uredio je "Muzej Čistilišta", u kome su sabrana mnoga sjećanja, rukopisi i dokazni materijal, koji su potpuno osvjetljavali istinitost tih provjerenih dokaza. Taj smo jedinstveni muzej nekoliko puta posjetili i bili smo do dna duše dirnuti tragovima gorućih prstiju i ruku na pojedinim odjevnim predmetima, knjigama i drugim pojavama na dirnutim predmetima, koje smo vlastitim očima vidjeli i sami dodirnuli.
Muzej duša u čistilištu nalazi se u sakristiji bazilike Srca Isusova, nedaleko bazilike Sv. Petra u Rimu.
(Iz uvoda)

Obiteljska posveta Presvetim Srcima

4,00

Pobožnost prvih devet petaka i pet prvih subota


Svjedoci smo vremena u kojem je demokracija širom otvorila svoja vrata svim religioznim duhovnim pokretima i sektama koje žele doći i djelovati na ovim prostorima. Po principu "plati i radi što hoćeš" dostupni su im svi oblici masmedijskog djelovanja. New age, duhovni pokret novog doba, pušta svoje metastaze u svim društvenim slojevima, osobito među mladima. Tisak nam je pun oglasa magijske "pomoći" čovjeku, a nije zanemarivo ni izravno djelovanje sotonskih organizacija. Prema nekim istraživanjima, u Južnoj Americi 6-8 tisuća ljudi dnevno napušta Katoličku Crkvu i odlazi sektama, a preko 21% zapadnih Europljana vjeruje u reinkarnaciju, što je u suprotnosti sa osnovnom kršćanskom dogmom o zagrobnom životu. Ne usuđujemo se ni pomisliti kakvi bi bili rezultati ispitivanja o vjerovanju u astrologiju, čitanju horoskopa i nošenju astralnih i poganskih simbola, vjerujući u njihovu zaštitu i moć.
Mnogi od ispitanika izjavili su da su izašli iz Katoličke Crkve, jer u njoj nisu naišli na dovoljno misticizma. Edicijom "MALI PUT" želimo u suradnji sa svećenicima i redovničkim zajednicama na što jednostavniji, zanimljiviji i prihvatljiviji način tiskom, audio i video tehnikom kao i ponudom sakralnih predmeta upoznati javnost s najdragocjenijim biserima pučke pobožnosti iz bogate baštine svete Crkve Katoličke. Ne kao cilj, nego put i sredstvo koje će ih voditi do svetih liturgijskih sadržaja a nadasve sv. Euharistije, preduvjeta vječnog života, kao konačnog cilja.

Evo me, mene pošalji!

17,90

Služenje laika u Crkvi kao svjedočanstvo vjere…


Iako velika većina vjernika pripada staležu laika, koje često zovemo i „običnim vjernicima“ ili pukom ipak se o ulozi laika u Crkvi redovito rijetko govori, te ova knjiga želi kroz nekoliko cjelina promotriti upravo njihovu ulogu i one službe, koje im Crkva povjerava. Laici u Crkvi imaju jednako važnu ulogu kao i zaređeni, jer ako nema vjernika, koji će se okupljati u zajednicu, nema ni same zajednice. Stoga biblijsko poglavlje započinje od Adama, kako bi posvijestilo svima nama da je već biti čovjek zadaća, koju primamo od samoga Boga Stvoritelja te nas vodi kroz Stari i Novi zavjet donoseći nam važne crte za život u staležu laika.
Druga cjelina je nauk Drugog vatikanskog sabora o laicima, koji dobivaju novu, značajnu ulogu, što je usko povezano i sa cjelinom Crkvenoga prava i ustroja Crkve, koji danas bez laika ne može. Ovaj teoretski dio je upotpunjen kratkim praktičnim pregledom najvažnijih službi, koje danas preuzimaju vjernici, koji nisu primili sakrament svetoga reda, ali i kroz mnoštvo primjera iz prakse nas poučava o tome kako još bolje možemo služiti i surađivati s drugima.
Ova knjiga namjenjena je svima onima, koji se ne zadovoljavaju time da u Crkvi budu pasivni i nezainteresirani, ali želi i svima nama dozvati u pamet važnost i dostojanstvo uloge, koju smo u krštenju primili, kada smo postali članovi i udovi Crkve. Ova knjiga nas želi učvrstiti u vjeri i poučiti još plodonosnijem životu kao vjernici i suradnici u svojim vjerničkim zajednicama, te nas potiče da uvijek iznova dozivamo i štitimo dostojanstvo i vrijednost svakoga čovjeka kao Božjeg ljubljenog stvorenja.

Obiteljska molitva

3,50

Nezamjenjivo jamstvo za sretnu budućnost


Većina bi ljudi rado znala moliti. Ali s njima je kao s ljudima koji stoje na obali i ne mogu prijeći na drugu stranu, jer nikada nisu naučili plivati. Oni znaju doduše voziti auto, jer su položili ispit u auto-školi; naučili su rukovati kompliciranim elektronskim računalom; ali nitko ih nije naučio kako se moli. Tako odlaze u crkvu, promatraju slike, hodaju uokolo, prolaze mimo oltara, zatim opet izlaze. Oni ne znaju moliti!
Kako se uči moliti? Gdje postoji tečaj moljenja i nalaženja Boga? Mora li uistinu svatko čekati da mu dođe voda do grla, kako bi tada sam od sebe zavapio Bogu: Pomozi mi, Gospodine, propast ću!
Većina ljudi koji doista mole, ima krunicu. Ona je pučka molitva, škola molitve za mlade i stare, za osamljene i združene, za izmorene i gladne, za one koji traže Boga i za one koji su oduševljeni Bogom. Puk stoljećima moli krunicu. Ona je zapravo Evanđelje u skraćenom obliku. Tu čitav Isusov život prolazi pored tvoje duše. I svaka ti slika iz njegova života ostaje dugo pred očima. Jer krunica čini ono što u školi čini dobar učitelj: ona ponavlja stvari toliko dugo dok se one utisnu u tvoju dušu. Tako to lakše naučiš.

Bog Isusa Krista

13,00

Tajna trojedinog Boga


Mi kršćani vjerujemo u trojedinog Boga: Oca i Sina i Duha Svetoga, to je temeljna istina kršćanske vjeroispovijesti. On nastoji u ovoj knjizi obrazložiti na temelju novo zavjetnih spisa i vjere Crkve kroz stoljeća poznati njemački teolog Valter Kasper. Time postavlja temelj za razvitak nauke o Trojstvu. Trojedini Bog, koji je u sebi zajedništvo i ljubav, može stoga i čovjeku ponuditi svoje zajedništvo i darovati svoju ljubav.

Prijatelji Božji

5,99

Homilije


Osim njegovih teoloških dijela poznate su čitateljstvu njegove duhovne knjige koje su prevedene na mnoge jezike među njima je i ova knjiga koja je izašla tek nakon njegove smrti. U njoj razlaže na vrlo praktičan način potrebu dosljednosti kršćanskog života. Zahtjev je upućen svakom kršteniku, svaki krštenik je pozvan na svetost i potrebno je da svoje vrijeme tijekom svakodnevnog života prožme Kristovim evanđeljem, surađujući pri tom s Božjom milošću, tako će kršćani po svojoj osobnoj svetosti duhovno obogatiti cijelo čovječanstvo i doprinijeti boljitku ovoga svijeta.

Biblija nam odgovara u slikama

3,99

Dubinskopsihološka tumačenja teksta u odnosu na životna pitanja danas


U mnogim diskusijama koje sam posljednjih godina doživjela na skupovima i nakon predavanja — najžešće o pitanjima odgoja — pokazalo se na začuđujući način da se zbunjenost i potreba informacije nisu nipošto ograničavale na pedagoško i psihološko područje, nego da se iza svih pitanja o ispravnim postupcima u svakodnevici zamijećivalo neko temeljno traženje orijentacije: smisla vlastitog života, onoga odakle i kamo egzistencije, onoga »čemu to sve«? Cesto sam pri tom pokušala dati odgovore kojom riječju ili slikom iz Biblije, pri čemu sam u neku ruku značenje izričaja »prevodila« na naš apstraktno-logički jezik i način mišljenja. To se dokazivalo tada kao Mojsijevo udaranje po stijeni: Pojavljivala se elementarna želja za još više takve vode, pokazalo se da je prisutna izvanredno snažna potreba da se stare mudrosti bolje shvate, da čovjek, koji je sječom prirodne znanosti religiozno iskorijenjen, traži boravište u kojem bi njegova duša našla novu domovinu.
U ovoj knjizi udovoljavam potrebi svojih slušatelja i čitatelja koji su mi pisali što je postalo upravo neophodno. Ona želi biti poticaj da jezik slika i neprolaznu istinu, koja u mnogim biblijskim izvještajima zablista po njima samima, možemo jasnije shvatiti.
Autorica u Uvodu
1 21 22 23 33