• 0 Items - 0,00
    • Nema proizvoda u košarici

Pobožnosti

Pobožnost Duhu Svetomu

4,00

Devetnica Duhu Svetomu – Najljepše molitve i razmatranja svetaca o Duhu Svetome


Duh Sveti je najveća Sila svemira. Puše kada hoće, koliko hoće i kamo hoće. Ne da se pokoriti, manipulirati, upotrijebiti za neke naše ciljeve, ma kako nam oni izgledali uzvišeni i sveti. On je Bog, istobitan s Ocem i Sinom i od njih nerazdvojiv, kako nas uči članak vjere Katoličkog Katekizma. Njemu se smijemo obraćati samo u poniznoj i skrušenoj molitvi. Njemu moramo dati dužno poštovanje i slavu. Stoga, pobožnost Duhu Svetomu jedna je od temeljnih i najvažnijih pobožnosti u našoj vjeri. Duha Svetoga trebamo zazivati u pomoć prije svakog našeg djelovanja, a osobito prije molitve.
Ako nam je tajnica kakvog zemaljskog moćnika, kojega dolazimo moliti za pomoć, prijateljica, smatramo da je već pola posla obavljeno. A, ako je ta tajnica, koja nas treba zagovoriti još i njegova zaručnica, onda je stvar riješena.

Pobožnost Muci, Križu i presvetim Ranama Isusovim

4,00

Ljubav i žrtva br. 30


Među raširenijim pobožnostima u Katoličkoj Crkvi je svakako i pobožnost Muci, Ranama i Križu Kristovu. Ne radi se o jednoj pobožnosti među mnogima, nego je ta uzdignuta u Crkvi na posebno mjesto i nalazi se u središtu objave zbog bitne povezanosti Muke s događajem Uskrsnuća Isusova. Brojni su crkveni dokumenti koji o tome pišu a među njima i Direktorij o pučkoj pobožnosti i liturgiji kojeg je izdala Kongregacija za bogoštovlje i disciplinu sakramenata 2000. godine u Rimu. Pobožna i svetačka tradicija jednodušno daju prvorazrednu vrijednost razmatranjima i drugim različitim oblicima pobožnosti Muci Kristovoj jer je u njoj ljubav Božja dosegla vrhunac svog izražaja i ostvarenja. Pobožnost Muci Kristovoj je usko i bitno sjedinjenja sa spomen-činom svete euharistijske Isusove žrtve i proslave. Sveci jednodušno uče, pobožnost Muci Kristovoj je učinkovita za obraćenje i posvećenje, te postaje put suobličenju s Isusom Kristom sve do dostignuća savršenstva slobode djece Božje i vršenja volje Božje u ljubavi. Kao potvrdu tome donosimo jedno lijepo svjedočanstvo sv. Ivana Marije Vianneya: «U podnožju Križa Isusova učimo što je grijeh, kakva je cijena našoj duši i kolika je ljubav jedinoga Boga prema ljudima. Nađimo se stoga često u podnožju Križa i iznesimo svoje srce Isusu. Spoznati ćemo što je Bog učinio za nas i što mi moramo učiniti za njega. Pođimo često podno Križa i vidjeti ćemo ovdje ključ koji nam je otvorio Nebo i zatvorio Pakao».

Pobožnost Presvetim Ranama Isusovim

7,00

Mali put br. 7


Čašćenje svetih Rana Isusovih spada među prve pobožnosti u kršćanstvu. To čašćenje je započela na Veliki petak Isusova Majka Marija. U prošlom stoljeću (1867.) ukazala se Presveta Djevica kao Majka Božja od Sedam Žalosti službenici Božjoj Mariji Marti Chambon i rekla: Prvi put sam promatrala Rane dragoga Sina, kad je Njegovo Tijelo bilo položeno u moje ruke... Ja sam razmatrala Njegove boli i nastojala sam, da prijeđu u moje Srce... Gledala sam Njegove božanske noge, jednu za drugom, odatle sam prešla s Srcu, gdje sam vidjela onu veliku Ranu, najdublju za moje majčinsko Srce... Sedam je mačeva u mom Srcu, zato treba štovati svete Rane moga Božanskoga Sina po mom Srcu.
Kod mnogih Svetaca i pobožnih osoba čašćenje Rana Isusovih povezano je sa cjelovitom pobožnošću Isusovoj Muci. Brojni stigmatizirani Sveci, počevši od svetog Franje Asiškog do sluge Božjega kapucina Patra Pia, u naše dane, bili su nosioci Isusovih Rana ne kao ukrasa - nego kao znaka supatnje s Kristom, a to je vrhunsko štovanje Isusovih Rana.

Pobožnost sv. Josipu

7,00

životopis, devetnica, litanije, krunica…


Pobožnost sv. Josipu svakako spada među velike pobožnosti Katoličke Crkve, i svi vjernici bi je trebali manje ili više gajiti, a prvi, najjednostavniji i najvažniji način življenja pobožnosti je svakako molitva. Držali smo prikladnim tekstove, uglavnom svetačke, o pobožnosti sv. Josipu koje smo dugi niz godina skupljali na raznim europskim jezicima sabrati u jedan priručnik i ponuditi ih vjernicima kako bi mogli od svetaca učiti kako štovati i ljubiti Isusova poočima i Marijina zaručnika.
Svetačka tradicija i naučiteljstvo Crkve jednodušno tvrde: Poslije Majke Božje sv. Josip je najdostojniji našeg štovanja. Molimo svakodnevno sv. Josipa i iskusit ćemo njegovu blizinu i zaštitu. Na jednom druženju s mladima u Camerinu u Italiji 19.03.1991. papa Ivan Pavao II., govoreći o našoj zadaći da svakodnevno tražimo susret s Marijom i Josipom u molitvi misleći na Isusova poočima, reče: "Svakodnevno ga molim".
U apostolskoj pobudnici Otkupiteljev čuvar isti papa piše: Crkveni su Oci nadahnjujući se na samom Evanđelju već od prvih stoljeća isticali da je sveti Josip, kao što je s ljubavlju vodio brigu o Mariji i radosnim se zalaganjem posvetio odgoju Isusa Krista, tako isto čuva i štiti njegovo otajstveno tijelo, Crkvu, koje je Sveta Djevica lik i uzor.
p. Miljenko Sušac s.m.m.
(iz predgovora)

Razmatranje o posljednjim stvarima

4,00

Ljubav i žrtva br. 42


Razmatranja o posljednjim stvarima ima toliko koliko ima priručnika o pobožnim vježbama. Možda ni ova nisu suvišna. Pogotovo, ako se uzme u obzir način na koji su razgrađena. Ona se odvijaju jednostavno, jasno i u mnogim zgodama i anegdotama. Mislim, da mnogi događaji, primjeri i slike neće rastresti dušu ni razvodniti dokaze. Naprotiv njihova je uloga u tome, da istinu jače naglase, da je se lakše može pratiti i da pripomognu stvoriti čvršće odluke. Sveto Pismo kaže da Božanski Učitelj nije govorio nego u parabolama. Apostol omladine, sv. Don Ivan Bosco redovito se držao ovog načina poučavanja i propovijedanja. Anegdotsku metodu ostavio je u nasljedstvo svojim sinovima. Tu sam i ja upotrijebio u ovim svojim razmatranjima, uvjeren, da je tako bolje. Vjerujem da će to biti drago svakome tko se njime posluži bilo za sebe, bilo za druge. Uspjesi koje sam postigao kroz 40 godina mojega propovijedanja, bude u meni nadu da će i ove pisane riječi potaći i privesti mnoge duše iskrenom kajanju i zdravim odlukama. Neka dobri Bog potkrijepi ovu moju nadu i svojim blagoslovom pripomogne, da se ona ostvari!
Luigi Chiavarino, apost. mis.
(Iz predgovora)

S. Marija od Križa

4,00

Glas iz Čistilišta br. 1


Rukopis sadrži vrlo zanimljive podatke o životu na onome svijetu, prije svega o Čistilištu. U njemu je mnogo prijedloga koji služe napretku duhovnog života.
Nitko ne može zanijekati mogućnost da se duša iz Čistilišta javi nekoj živoj osobi na zemlji. Takva javljanja nisu rijetka, a osobito ih mnogo nalazimo u životopisima svetaca.
Svjedošanstva teologa i dokumenti povijesna značenja koji govore o tome vrlo su brojni i velike dokazne snage. Postoji i čitav niz materijalnih dokaza.
Bog dopušta u svome milosrđu da se takve duše jave i oglase, da pobude naše saučešće, kako bi im po našim molitvama i djelima milosrđa olakšao stanje, ali i da bi nas poučio o strogoći božanske pravednosti, koja vodi brigu i o onim našim pogrješkama koje mi olako uzimamo.
Časopis "Čistilište" što ga je izdavalo Društvo Presvetog Srca Isusova (Association Sacre Coeur) u Rimu, objavilo je izvještaje o brojnim ukazanjima duša iz Čistilišta, zajedno s povijesnim dokumentima koji su neosporivo zajamčili njihovu autentičnost.
Jedan redovnik uredio je "Muzej Čistilišta", u kome su sabrana mnoga sjećanja, rukopisi i dokazni materijal, koji su potpuno osvjetljavali istinitost tih provjerenih dokaza. Taj smo jedinstveni muzej nekoliko puta posjetili i bili smo do dna duše dirnuti tragovima gorućih prstiju i ruku na pojedinim odjevnim predmetima, knjigama i drugim pojavama na dirnutim predmetima, koje smo vlastitim očima vidjeli i sami dodirnuli.
Muzej duša u čistilištu nalazi se u sakristiji bazilike Srca Isusova, nedaleko bazilike Sv. Petra u Rimu.
(Iz uvoda)

Sa dušama u čistilištu kroz mjesec dana

7,00

Razmatranja, objave i primjeri


Pobožnom čitaocu!
Ja ne vjerujem da postoji neka pobožnost draža Bogu a nama korisnija od one za duše u čistilištu, no isto tako vjerujem, nažalost, da se o tome brinemo vrlo malo. I sv. Franjo Saleški s bolom je govorio: "Ne sjećamo se dovoljno naših pokojnih!"
Jadni naši pokojni, mi smo ih napustili!... Dakle malo više pobožnosti i smilovanja za njih!
Za taj osjećaj pobožnosti, dragi čitatelju, napisao sam ovu knjižicu: To nije ništa drugo već sažetak drugih većih knjiga, a ja sam ti je smanjio, stavio sam pripovijetke, ukazanja i objave svetaca, u nadi da ćeš lakše čitati i meditirati, te provesti u praksu tu pobožnost.
Dao Bog da to sve bude na što veću slavu Božju i za olakšanje i oslobođenje duša iz čistilišta, iz užasnih muka.
Preporuka: Ovu knjižicu čitajte kroz mjesec dana. Svaki dan zasebno pratite litanijama ili nekom drugom molitvom za duše u čistilištu.
Autor u uvodu

Strah Božji – početak mudrosti

4,00

Mali put br. 5


U ovoj knjižici nalaze se razmatranja o grijehu, smrti, sudu, čistilištu, paklu, o Božjoj pravdi i milosrđu.
Kroz čitav srednji vijek pa sve do 60-ih godina 20. st. teme o grijehu, smrti, sudu, čistilištu i paklu bile su nezaobilazni i sastavni dio kateheze. Ono što je vjekovima zračilo, opominjalo, poticalo na dobro kroz propovijedi svetaca, svetih otaca, crkvenih naučitelja i nadahnutih svećenika, gotovo preko noći je nestalo. U ovome vremenu vrlo je dobra i potrebna pobožnost u kojoj molimo za Sveti Strah Božji, dar Duha Svetoga, koji je pribavio Crkvi više svetaca, Nebu blaženika i oteo paklu više duša nego bilo koja pobožnost. Danas se igra samo na kartu Božje Ljubavi, a ulog je tako velik, život vječni. Ne mislim da Božja ljubav nije dostatna. Nema ničeg većeg i uzvišenijeg od Nje, ali naša otvorenost i sposobnost da je primimo i Bogu uzvraćamo tako je neposotjana i nesigurna da ne možemo biti sigurni da ćemo uvijek u Njoj ustrajati. Stoga je najbolje načiniti dvostruku ogradu oko svoje duše.
Ako zbog slabosti popustimo u revnosti i ljubavi prema Bogu, Sveti Strah Božji bit će obrambeni bedem nad ponorom pakla, koji ne smije popustiti.
Misliti da možemo čitav život ljubiti Boga bez straha da ćemo ikada pasti, graniči s ohološću i grijehom preuzetnosti. Mudri Salomon je pao. Petar-Stijena je pao. Ako su padali veliki cedri, što će biti sa trskom moje vjere.
(Iz teksta)

Svećenici i Presveto Srce Isusovo

4,00

Ljubav i žrtva br. 43


Već me odavna Isus potiče, da napišem nekoliko riječi za Njegove svećenike: Evo stojim na vratima i kucam (Otk 3,20). Talijanski kler primio je ove stranice od srca, bratski, zanosno. Toliki biskupi i starješine redova jednodušno pohvališe ovu knjižicu. Toliko se svećeničkih duša preobrazilo - osvojilo ih je Isusovo Srce... Prvo se izdanje razgrabilo u nekoliko mjeseci, drugo u nekoliko tjedana. Knjižica je već prevedena na francuski, poljski, engleski, njemački, španjolski, madžarski, slovenski, hrvatski... drugi se prijevodi pripremaju... Tko ne vidi kako Isus prolazi blagoslivljajući? Njemu, jedinome i pravome autoru ovih stranica, neka je hvala, Njemu samome neka je sva čast. Neoskvrnjena Djevica, radost i utjeha svakog svećenika, neka otvori put do duša ovom trećem popravljenom i dotjeranijem izdanju. Ona neka blagoslovi pisca i čitatelje, i neka što prije svi svećenici, kako Isus želi, postanu poklonici i apostoli Njegovog presvetog Srca.
Iz uvoda

Sveti Leopold Bogdan Mandić

4,00

Ljubav i žrtva br. 7


Sv. Leopold Bogdan Mandić rodio se 12. svibnja 1866. u Herceg-Novom, u Crnoj Gori. Potječe iz hrvatske katoličke obitelji snažne vjere. Sa 16 godina stupio je u sjemenište venecijanskih kapucina u Udinama. Za svećenika je posvećen 20. rujna 1890. u Veneciji. Bio je uvjeren da ga je Bog pozvao, da kao svećenik djeluje medu kršćanima pravoslavne vjere za njihov povratak u katoličko jedinstvo. Ali, nije imao fizičkih sposobnosti za takvo poslanje. Boravio je, kao marljivi ispovjednik u nekoliko samostana. Konačno, 1909. g. namješten je u Padovi, gdje je ostao sve do svoje smrti. Njegova sobica za ispovijedanje ubrzo je postala stjecište pokornika iz svih društvenih staleža. Bio je čovjek bezgranične dobrote. Pokornicima je davao male pokore, a da bi ih nadopunio, sam je noću provodio duge sate u molitvi. Želeći umrijeti na poprištu svoje službe, ispovijedao je usprkos staračkoj dobi i uz teške patnje svoje bolesti sve do predvečerja svoje smrti, koju je spremno i vedro dočekao s Marijinim imenom na usnama, ujutro 30. srpnja 1942.
Tri čudesna događaja službeno su priznata od Crkve i, poslije određenih kanonskih postupaka, proglašen je blaženim 2. svibnja 1976. po papi Pavlu VI., a svetim 16. listopada 1983. po papi Ivanu Pavlu II.
Štovanje sv. Leopolda se naglo proširilo po cijelome svijetu s obilnim plodovima vjere i ljubavi

Tri Zdravo Marije – ključ koji otvara Raj

4,00

Mali put br. 10


Među tolikim pobožnostima na čast majci Božjoj uz koje pobožna tradicija veže i velika obećanja milosti, imamo i pobožnost Triju Zdravo Marija koju je Gospa objavila sv. Matildi.
Sv. Matilda bila je porijeklom iz Hackeborna. Rodila se u bogatoj plemićkoj obitelji 1241., a sa samo 7 godina ušla je u samostan časnih sestara benediktinki, gdje ju je prethodila njena sestra Gertruda. Vjerna svome redovničkom pozivu sveto je živjela odgovarajući na milost Božju. Nakon 8 godina teške bolesti koju je strpljivo podnosila umrla je 19.11.1298. godine.
Duhovnost sv. Matilde ostala je zapisana u Liber specialis gratiae. Knjigu nije napisala sama Matilda nego sv. Gertruda kojoj se ona povjeravala. U pet poglavlja knjige opisuju se razne objave koje je sv. Matilda dobivala, te njene duhovne pouke. U njoj se nalazi i objava o pobožnosti Triju Zdravo Marija.

Umijeće kako se u duhovnome životu okoristiti vlastitim pogreškama

4,00

Po nauku svetog Franje Saleškog


Poštovani čitatelju imaš u ruci jednu malu, ali vrijednu knjižicu. Ona je djelo p. Josipa Tissotia, generalnog upravitelja družbe misionara svetog Franje Saleškoga, koji je umro prije više od jednog stoljeća, 2. 08. 1894. Knjižica p. Tissotia je u prvoj polovini dvadesetog stoljeća u cijeloj katoličkoj Crkvi postigla dosta veliki uspjeh, izlazila u više izdanja i prevedena je na mnoge jezike. Izvorno je napisana na francuskom jeziku. Mi smo slučajno došli do 6. talijanskog izdanja i preveli ga na hrvatski jezik.
Sveti Franjo Saleški, a i njegov duhovni sin p. Josip, na jedan gotovo neponovljiv način vode dušu u otajstveni svijet duhovnog života do onih dubina gdje pogreške, nesavršenosti i sami grijesi, ne gubeći ništa od njihove rugobe, mogu biti veliki poticaj za rast u duhovnom životu, pogotovu u poniznosti i povjerenju u Božje milosrđe, te zagovor Blažene Djevice Marije. Knjiga je pisana prije sto godina, pa se to odmah i primijeti po njenom stilu, ali sadržaj ostaje trajno aktualan i može pomoći mnogima da dublje i bolje shvate jednu od najtežih problematika čovjeka i jedan trajni problem koji se javlja u duhovnome životu, sve do vrhunaca mistike i svetosti.
Ova knjižica nas na jednostavan i dubok način uči mudrosti. Neka njeno objavljivanje pomogne svim vjernicima u rastu sinovskog pouzdanja u Boga i Majku Božju.
p. Miljenko Sušac (iz uvoda)

Zlatna zrnca

4,00

Ljubav i žrtva br. 17


U ovoj knjižici donosimo zlatna zrnca iz propovijedi sv. Ivana Marije Vianneya, koja je sakupio Leonz Niderberger. Na hrvatski jezik 1959. godine preveo je svećenik Janko Majerović. Umnožio ih je ciklostilom u 450 primjeraka za potrebe Nadbiskupijskog bogoslovnog sjemeništa u Zagrebu. Tako da se može reći da su "Zlatna zrnca" sada po prvi put dana na uporabu "široj javnosti". Molimo da donesu obilje duhovnih plodova Bogu na slavu, a na spas svem kršćanskom puku, koji se bude njima koristio. "Zlatna zrnca" nipošto nisu knjiga, koja kada se pročita ide na policu i u zaborav. To je priručnik za cijeli život.
1 2