• 0 Items - 0,00
    • Nema proizvoda u košarici

Knjige

Čeznem za susretom u Tvojoj ljepoti

11,81

Komentar pjesme “Duhovni spjev” sv. Ivana od Križa


U ovom djelu Wilfrid Stinissen komentira Duhovni spjev sv. Ivana od Križa. Jednom je sv. Ivan od Križa pitao s. Francisku od Majke Božje - kako moli? Ona odgovori: "Moja molitva se sastoji od promatranja Božje ljepote. Tako sam radosna što je On tako lijep..." Ivana je odgovor toliko oduševio da je izrekao prekrasne misli o Božjoj ljepoti. Možemo li Bogu reći ono što dvoje zaljubljenih kažu jedno drugom: Ti si moje blago, Ti si moja radost, Ti si moje sve?
Postoji li žar u našoj ljubavi prema Bogu, postoji li ta ljubav kao strast? Ili smo zadovoljni time da nekako živimo prema deset Božjih zapovijedi, pri čemu zaboravljamo upravo prvu zapovijed koja nam kaže da Boga trebamo ljubiti svom svojom snagom? Mistici nas mogu naučiti što to znači uistinu ljubiti Boga.

Moj život u Tvojim rukama

7,30

Knjiga o predanosti


Ovom knjigom autor nam poručuje da Bogu ništa ne promiče i ništa se ne događa mimo njega. Bog pretvara pustinju u rascvjetani vrt i ono što izgleda besmisleno u njemu dobiva smisao.
Ništa se ne događa mimo Božjeg plana i sve što Bog dodirne postaje dobro. Konačni je cilj svakog čovjeka počinuti u Božjem zagrljaju.

Sv. Franjo u službi mira i ekologije

6,64

Članovima Franjevačkog svjetovnog reda (Fsr) i Franjevačke mladeži (Frama)


Pred vama je knjiga o miru i ekologiji. O miru se uvijek sanjalo i govorilo, a o ekologiji kao očuvanju svega stvorenoga, govori se od druge polovice 20. stoljeća. Franjo je na temelju vjere u Krista i življenog Evanđelja shvatio u čemu je pravi mir. Naš franjevački pozdrav je «Mir i dobro», a u knjizi imate odlomak o mirotvornosti prvih trećoredaca, i to uz podršku pape Honorija III.
Za mir u svijetu nismo zaduženi samo mi kršćani, nego i članovi svih religija kao i svi ljudi dobre volje. Zato u knjizi ima središnje mjesto Asiški događaj 27. listopada 1986. godine, kojega jednostavno nazivamo «Duh Asiza» U prethodnom prikazu nalazi se povijesni pregled pod naslovom «Put do Asiškog događaja». No «Duh Asiza» jest i ostaje nešto jedinstveno, jer 27. listopada 1986. godine su u gradu Mirotvorca predstavnici svih većih religija svijeta molili za mir; ne zajedno nego svaki na svoj način. Upravo se molitva za mir razlikuje od svih sklapanja ugovora o miru i svih primirja. Molitvom za mir nastavlja se «Duh Asiza».
Drugi i nešto kraći dio knjige poziva nas na ljubav prema Stvoritelju i svemu stvorenom, te da poput svetog Franje u prirodi prepoznajemo tragove Božje prisutnosti. Sunce, Mjesec, zvijezde, zrak, voda..., nisu Bog, ali u njima možemo naći Njegove tragove. Za Franju se kaže da je "U lijepim stvarima promatrao prelijepoga, te je slijedeći tragove utisnute u stvorenja posvuda tražio Ljubljenoga. Sva stvorenja služila su mu kao ljestve kojima se uspinjao da bi dohvatio Onoga koje je poželjan iznad svega."

Ljubav svemu daje puninu

5,18

Misli


Izabrane misli iz djela sv. Franje Saleškog objavljene su u ovoj knjizi pod naslovom "Ljubav svemu daje puninu''. One su plod molitava i razmišljanja velikog crkvenog naučitelja koji je napisao: "U Crkvi Božjoj sve pripada ljubavi, sve leži u ljubavi, sve je za ljubav i sve je iz ljubavi".
Ove misli, koje se mogu čitati i pojedinačno, prenose čitateljima na jednostavan način istinsku životnu mudrost koja proizlazi od Boga i k Bogu vodi.
Dr. Stanislav Vitković

Kršćanska vjera pred izazovom našega vremena

7,83

Sučeljavanje s ezoteričnim strujanjima – Pomoć za razlikovanje


Naše je društvo sve više zaokupljeno ezoteričnim i magijskim idejama. Mnogi danas miješaju stare i nove elemente njihove vjere. U toj uzajamnoj ovisnosti govori se o "supermarketu religija". Od kršćanskih krugova taj razvoj nije zaustavljen. Zbog toga nam je potrebno objašnjenje.
U knjizi koja je pred vama predavanja su p. Clemensa Pilara COp, koja je održao na seminaru u Reisbachu (Bavarska). S jedne strane, podsjetit će nas na temeljna stajališta i stvarnosti kršćanske vjere, a s druge strane, nudi pomoć u razlikovanju duhova novoga vremena.

Riječ Božja u liturgiji Crkve – C

11,28

Komentar nedjeljnih čitanja


Na početku euharistije najavljujem temu čitanja dotične nedjelje, zatim prije prvog i drugog čitanja kratko uvedem u povijesni kontekst i liturgijski smisao dotičnog odlomka , a homiliju temeljim na evanđelju. Znajući iz iskustva da su religiozni ljudi koji putuju, ili su privremeno izvan svoje obitelji i domovine, otvoreni dubljem poniranju u Božu riječ, uveo sam običaj da pri kraju homilije formuliram dva pitanja o temi dotičnog evanđelja te zamolim sudionike liturgije da u kratkoj šutnji potraže osobni odgovor. Mnogi su mi od njih u osobnim kontaktima izrazili zadovoljstvo nad mogučnošću da u sklopu liturgije tiho razmišljaju.
Nudim zainteresiranim čitateljima sve tri godine za osobno čitanje kao pripravu za blagdansku liturgiju župne zajednice u kojoj su uključeni. U godinu A uključeni su komentari čitanja koja su ista u svim trima liturgijskim godinama na velike blagdane (Božić, Uskrs...).
Mato Zovkić

Filotea

14,90

Uvod u pobožni život


U vrijeme kada je živio i djelovao Franjo Saleški (1567. - 1622.), bio je snažno naglašen monaški i redovnički ideal, pa se mogao steći dojam da se svetost i savršenost mogu steći jedino u samostanu. Prema Franji Saleškom, prava pobožnost mora biti moguća na svkom mjestu, u svakom zvanju: "Pobožnost se mora očitovati na razliite načine i drukčije kod čovjeka na visokom položaju, a drukčije kod nadničara, drukčije kod kneza, drukčije kod podanika, drukčije kod djevojke, drukčije kod žene ili udovice. Bilo bi neprikladno da biskup živi kao pustinjak, da plemići žive kao kartuzijanci ili ako bi trgovac čitave dane htio provoditi u crkvi."
Svatko od nas, uči Franjo Saleški, treba živjeti cjelovito svoju vjeru tamo gdje se nalazi. "Moj se duh drži naputka da ne sijemo na polju svog susjeda, ma kako ono bilo lijepo, ako trebamo sijati na svojem. Opasno je imati srce na jednom mjestu, a svoju zadaću na drugom."
U svojoj "Filotei" obraća se Saleški prije svega onima koji žive u svijetu, u obiteljima, u jurnjavi poslova i života i zato misle da im je svetost nedostupna. Ali Svetac piše: "I kad bi se nalazio usred ljudske vreve, opet bih mogao biti sam sa svojim Bogom." Pobožnost u svijetu zaslužnija je nego bijeg od svijeta, ali treba je prilagoditi snazi, prilikama i dužnostima svakog pojedinca.

Gorka muka Gospodina našega Isusa Krista

18,90

Prema viđenjima blažene Anne Katharine Emmerich


Bl. Anna Katharina Emmerich (1774. - 1824.) redovnica augustinka, ubraja se među najglasovitije mistike. Njezina viđenja objavljena su u više izdanja i prevedena na više jezika. Ovo novo izdanje, prema zabilješkama pisca Clemensa Brentana koji je godinama, sjedeći uz Katharininu bolesničku postelju, bilježio njezine riječi, čini se potrebnim upravo u naše nemirno vrijeme. Promatrajući u svojim viđenjima Isusovu muku i smrt na križu, ona i sama postaje slična Isusu Patniku, noseći na svom tijelu njegove rane. Godinama je živjela bez hrane.
U veličanstvenim viđenjima Anna Katharina proživljava čitavu Gospodinovu Muku, počevši od Posljednje večere. Začudno je navođenje najsitnijih pojedinosti koje su kasnije prošle znanstvenu provjeru.
Nadahnut viđenjima Anne Katharine, redatelj i glumac Mel Gibson snimio je film PASIJA, o muci Isusovoj.
Papa Ivan Pavao II. 3. listopada 2004. proglasio je Annu Katharinu Emmerich blaženom.

Život Blažene Djevice Marije

18,90

Prema viđenjima Anne Katharine Emmerich, redovnice augustinke


Bl. Anna Katharina Emmerich (1774. — 1824.) redovnica augustinka, ubraja se među najglasovitije mistike. Razmatranja o životu Blažene Djevice Marije bl. Anne Katharine Emmerich zabilježio je vrlo pomno pjesnik Clemens Brentano tijekom svoga višegodišnjeg boravljenja uz bolesničku postelju stigmatizirane redovnice. Tako je od 1819. do 1822. nastao dnevnik koji prikazuje ne samo život i gorku Muku našega Gospodina Isusa Krista, već i ovo djelo o životu Marijinu. Zapisi započinju s praroditeljima sv. Ane, prikazuju Marijino rođenje, Njezin život u hramu, vjenčanje sa sv. Josipom, put u Betlehem, Kristovo rođenje, put Sveta tri kralja, bijeg u Egipat, smrt Blažene Djevice te vrijeme nakon Marijine smrti. Oni ne mogu polagati pravo na to da pokazuju potpunu, dovršenu sliku Marijina života, ali je toliko ganutljivih i karakterističnih crtica u ovoj knjizi da je ono nadopuna: »Isusovu životu« i »Gorkoj Muci«.
Clemens Brentano je još za svojega života započeo s tiskanjem ovoga djela, a njegov brat i snaha dovršili su ga nakon njegove smrti prema postojećim bilješkama. Naše izdanje donosi potpun nekraćeni tekst originalnog izdanja, odričući se svjesno kraćenja i obrada. Tako čitatelj ovdje nalazi posvemašnji čar Brentanova zapisa koji nam približava život presvete Majke Božje Marije.

Siromašni život Gospodina našega Isusa Krista

19,90

Prema viđenjima Anne Katharine Emmerich, redovnice augustinke


"Mnoga čudesna priopćenja iz Starog i Novog Zavjeta bila su mi objavljena po Božjem milosrđu ne samo meni na pouku, nego i da ih prenesem drugima." Tako pripovijeda stigmatizirana redovnica augustinka bl. Katharina Emmerich (1774.-1824.) koja se ubraja medu najglasovitije mistike. Od 1818. godine sve do Katharinine smrti književnik obraćenik Clemens Brentano boravio je uz njezinu bolesničku postelju zapisujući brojna viđenja koja mu je Katharina priopćavala. Poslije Katharinine smrti 1824. počeo je Brentano sređivati svoje bilješke. 1833. godine objavio je "Gorku muku Gospodina našega Isusa Krista". Obilje materijala koje Brentano sam više nije stigao srediti, uredio je i objavio p. Schmoger poslije Brentanove smrti. Tako su nastale knjige "Život Blažene Djevice Marije" i "Siromašni život Gospodina našega Isusa Krista". U ovoj knjizi, počevši od Marijina vjenčanja sa sv. Josipom proživljavamo u Katharininim viđenjima cijeli Isusov život, od djetinjstva do uzašašća na nebo. Papa Ivan Pavao II. proglasio je 3. listopada 2004. Annu Katharinu Emmerich blaženom.

U carstvu duše

14,60

Odgojni epistolar


U carstvu duše, zbirka sastavljena od 27 poučnih listova, istodobno je psihološko, pedagoško, filozofsko i estetičko štivo, oplemenjeno poticajnim primjerima iz hrvatske književnosti... Ovom je knjigom spisateljica pokazala vjeru u znanost, najviše pedagošku, u moć umjetnosti, napose književnosti, pokazala je također suptilno vjerski osjećaj i nacionalni ponos.
Dunja Detoni-Dujmić
1 29 30 31 32