• 0 Items - 0,00
    • Nema proizvoda u košarici

Online trgovina

Evanđelje po Luki – 2. dio

15,93

Duhovno čitanje Svetoga pisma


Prvi izvor i temelj kršćanskoga vjerovanja je Sveto pismo – Biblija. No nije dovoljno samo čitati ili čuti riječ Božju. Valja je i razumjeti. Od početka su se kršćanstva trudili i trude se propovjednici i spisatelji tu riječ Božju približiti čovjeku kako bi ju mogao razumjeti, ali prije svega kako bi se s njom mogao družiti i s njom i od nje živjeti. Upravo je to bio cilj i povod njemačkoj izdavačkoj kući »Patmos Verlag« u duhu Drugoga vatikanskoga koncila ponuditi puno širemu krugu čitatelja takvo tumačenje Svetoga pisma (znanstvenih je već bilo puno) da ono postane svakodnevna duhovna hrana vjerniku. Tekstove su priredili stručnjaci za Sveto pismo, egzegeti, da tumačenja ne bi bila proizvoljna. Tekstovi žele pomoći čovjeku ne da se služi riječju Božjom, nego da postane njezin služitelj i da tako obogati svoj duhovni život.
Sada je hrvatskim čitateljima dostupan prijevod duhovnog čitanja »Evanđelja po Luki« u kojemu biblijski stručnjak Alois Stöger vrlo temeljito i vrlo razumljivo suvremenome čitatelju razrađuje središnju poruku Lukina evanđelja: »Isus djeluje u sili Božjoj. Njegovo je djelo pojavak Boga. Proizlazi iz molitve, iz razgovora Sina s Ocem koji mu je sve predao: moć i nauk. Iz ovog sjedinjenja s Bogom Isus zadobiva mudrost, odlučnost u izboru učenika, slavu Božjega sinovstva u krštenju, preobraženju i uskrsnuću.« Stögerovo tumačenje Isusova lika i djela u Lukinom evanđelju može izvrsno poslužiti za produbljenje osobnoga odnosa sa Sinom Božjim.

Evanđelje po Marku – 1. dio

15,93

Duhovno čitanje Svetoga pisma


Izdavanje Schnackenburgovih komentara za duhovno čitanje Svetoga pisma, prvi put na hrvatskom jeziku, izniman je evangelizacijski i navjestiteljski projekt – kako za ulaženje u vjeru, biblijski utemeljenu, tako i za produbljivanje vjere u duhu dragocjene biblijske objave. Ovakvo duhovno štivo ima namjeru postati »duhovna hrana«, poticaj za rast osobne vjere i obogaćenje duhovnoga života, korisno štivo za studente teoloških studija, pouzdan »predložak« za dublje upoznavanje biblijskih poruka katehetama i vjeroučiteljima, meditativni predložak, na osobit način želi poslužiti svećenicima kao priprava za propovijedi. Tumačenje Markova evanđelja pripremio je na tom tragu Rudolf Schanckenburg nastojeći današnjemu čovjeku približiti vjeru novozavjetnih zajednica. Riječ Božju smješta u ono doba kada je to najstarije evanđelje nastalo i želi pomoći današnjemu čovjeku smjestiti ga u današnjicu. Približava čitatelju razmišljanje i vjerovanje onodobnoga čovjeka kako bi to pridonijelo njegovu razmišljanju i rastu u vjeri.

Evanđelje po Marku – 2. dio

15,93

Duhovno čitanje Svetoga pisma


Izdavanje Schnackenburgovih komentara za duhovno čitanje Svetoga pisma, prvi put na hrvatskom jeziku, izniman je evangelizacijski i navjestiteljski projekt – kako za ulaženje u vjeru, biblijski utemeljenu, tako i za produbljivanje vjere u duhu dragocjene biblijske objave. Ovakvo duhovno štivo ima namjeru postati »duhovna hrana«, poticaj za rast osobne vjere i obogaćenje duhovnoga života, korisno štivo za studente teoloških studija, pouzdan »predložak« za dublje upoznavanje biblijskih poruka katehetama i vjeroučiteljima, meditativni predložak, na osobit način želi poslužiti svećenicima kao priprava za propovijedi. Tumačenje Markova evanđelja pripremio je na tom tragu Rudolf Schanckenburg nastojeći današnjemu čovjeku približiti vjeru novozavjetnih zajednica. Riječ Božju smješta u ono doba kada je to najstarije evanđelje nastalo i želi pomoći današnjemu čovjeku smjestiti ga u današnjicu. Približava čitatelju razmišljanje i vjerovanje onodobnoga čovjeka kako bi to pridonijelo njegovu razmišljanju i rastu u vjeri.

Evanđelje riječima četvorice evanđelista

14,90

Život i nauk Isusa Krista – Spasitelja svijeta


U ovoj ćete knjizi naći usklađen evanđeoski izvještaj četvorice svetih evanđelista. Iz pomno odabranih - međusobno popunjenih i samostalno raspoređenih - evanđeoskih odlomaka sastavljen je jedinstven izvještaj o životu i nauku Isusa Krista Spasitelja svijeta. Sam izbor i raspored odlomaka je doduđe ljudsko doduše ljudsko djelo. No riječi i rečenice su neposredno evanđeoske - onakve, kakve ih je Duh Sveti ndahnuo i prodahnuo.
Sustavno poredani, usklađeni i međusobno popunjeni tekstovi najbolji su uvod za daljnje čitanje i razumijevanje četiriju evanđelja. Tu će osobito katehete i popovjednici naći prikladan priručnik za sustavno izlaganje života i nauka Isusova. Ova će knjiga postati nerazdruživ pratilac dušama, koje žele da razmatranjem djela i riječi Isusovih svakodnevno hrane svoj nutarnji život. U dodatku na kraju knjige nalaze se, uz podatke o svetim piscima i pojedinim evanđeljima, još i mnogi historijski, kulturno-historijski i geografski podaci, koji će pomoći da slike pojedinih događaja dobiju svoju reljefnost, da tekstovi evanđelja dobiju svoj okvir, svoj smještaj u prostoru i vremenu.
nadbiskup zagrebački Dr. Franjo Šeper

Evo me, mene pošalji!

17,90

Služenje laika u Crkvi kao svjedočanstvo vjere…


Iako velika većina vjernika pripada staležu laika, koje često zovemo i „običnim vjernicima“ ili pukom ipak se o ulozi laika u Crkvi redovito rijetko govori, te ova knjiga želi kroz nekoliko cjelina promotriti upravo njihovu ulogu i one službe, koje im Crkva povjerava. Laici u Crkvi imaju jednako važnu ulogu kao i zaređeni, jer ako nema vjernika, koji će se okupljati u zajednicu, nema ni same zajednice. Stoga biblijsko poglavlje započinje od Adama, kako bi posvijestilo svima nama da je već biti čovjek zadaća, koju primamo od samoga Boga Stvoritelja te nas vodi kroz Stari i Novi zavjet donoseći nam važne crte za život u staležu laika.
Druga cjelina je nauk Drugog vatikanskog sabora o laicima, koji dobivaju novu, značajnu ulogu, što je usko povezano i sa cjelinom Crkvenoga prava i ustroja Crkve, koji danas bez laika ne može. Ovaj teoretski dio je upotpunjen kratkim praktičnim pregledom najvažnijih službi, koje danas preuzimaju vjernici, koji nisu primili sakrament svetoga reda, ali i kroz mnoštvo primjera iz prakse nas poučava o tome kako još bolje možemo služiti i surađivati s drugima.
Ova knjiga namjenjena je svima onima, koji se ne zadovoljavaju time da u Crkvi budu pasivni i nezainteresirani, ali želi i svima nama dozvati u pamet važnost i dostojanstvo uloge, koju smo u krštenju primili, kada smo postali članovi i udovi Crkve. Ova knjiga nas želi učvrstiti u vjeri i poučiti još plodonosnijem životu kao vjernici i suradnici u svojim vjerničkim zajednicama, te nas potiče da uvijek iznova dozivamo i štitimo dostojanstvo i vrijednost svakoga čovjeka kao Božjeg ljubljenog stvorenja.

Evo službenice Gospodnje

9,95

Blažena Djevica Marija kao uzor i potpora u vjeri…


Ova knjiga, dok iz mnogih perspektiva promatra Blaženu Djevicu Mariju i njezino jedinstveno značenje za kršćanstvo i za hrvatski narod, želi pridonjeti boljem upoznavanju nauka o Blaženoj Djevici Mariji i time i lik nebeske majke prbližiti svakomu tko posegne za ovom knjigom.
Koliko je Blažena Djevica Marija važna za otajstvo Spasenja govori jedinstvena činjenica bezgrešnog začeća, a koliko je upravo hrvatski narod štuje i voli, dokazuje brojnost pjesama i proširenost različitih pobožnosti. Upravo je zbog toga ova knjiga, predstavljajući kako biblijske odlomke, tako i crkvene dokumente i dogme, želi pomoći što boljem upoznavanju Blažene Djevice Marije i time i iskrenoj i pravoj pobožnosti prema nebeskoj Majci, koju u jednoj od najpoznatijih hrvatskih marijanskih pjesama i mi zovemo Kraljica Hrvata.

Evolucijska slika svijeta i kršćanstvo

12,61

Kozmologija i antropologija u svjetlu prirodoznanstvenih, filozofskih i teoloških razmišljanja


Mnogi prirodoznanstvenici, posebno fizičari i astrofizičari, kreću se u prostoru između religijskoga i materijalističkoga shvaćanja, uviđajući i nevjerojatnu harmoničnost u razvoju svijeta i svemira koja upućuje na racionalnu i kreativnu stvaralačku snagu. Novija teologija, više se bavi pokušajima oblikovanja slike svijeta i pojma Boga kakvi bi bili prihvatljivi i današnjem čovjeku, a što nije u sukobu s Biblijom ako se ona ne shvaća kao prirodoznanstvena knjiga. Da usklađivanje slike svijeta s današnjim znanstvenim spoznajama nije samo stvar teologa nego i Crkve u cjelini, pokazuje otvorenost prethodnog i sadašnjeg pape za dijalog sa znanošću. To je sučeljavanje s nepobitnim činjenicama bez kojih se ne može graditi ozbiljan dijalog.
Ova knjiga želi upozoriti upravo na to da katolička filozofija i teologija ne izbjegavaju sučeljavanje sa znanstvenim poimanjima svijeta, ali i na to da ne prihvaćaju scijentističku ideologiju, koja se proglašava zamjenom za religiju. Kako bi jasnije to došlo do izražaja,u knjizi je napravljen i povijesni pregled kozmologije i antropologije sa svrhom da se upozori na to da je čovjek oduvijek bio zainteresiran za shvaćanje sebe, svijeta i one Snage koja je pokrenula čitav stvaralački proces.

Filotea

14,90

Uvod u pobožni život


U vrijeme kada je živio i djelovao Franjo Saleški (1567. - 1622.), bio je snažno naglašen monaški i redovnički ideal, pa se mogao steći dojam da se svetost i savršenost mogu steći jedino u samostanu. Prema Franji Saleškom, prava pobožnost mora biti moguća na svkom mjestu, u svakom zvanju: "Pobožnost se mora očitovati na razliite načine i drukčije kod čovjeka na visokom položaju, a drukčije kod nadničara, drukčije kod kneza, drukčije kod podanika, drukčije kod djevojke, drukčije kod žene ili udovice. Bilo bi neprikladno da biskup živi kao pustinjak, da plemići žive kao kartuzijanci ili ako bi trgovac čitave dane htio provoditi u crkvi."
Svatko od nas, uči Franjo Saleški, treba živjeti cjelovito svoju vjeru tamo gdje se nalazi. "Moj se duh drži naputka da ne sijemo na polju svog susjeda, ma kako ono bilo lijepo, ako trebamo sijati na svojem. Opasno je imati srce na jednom mjestu, a svoju zadaću na drugom."
U svojoj "Filotei" obraća se Saleški prije svega onima koji žive u svijetu, u obiteljima, u jurnjavi poslova i života i zato misle da im je svetost nedostupna. Ali Svetac piše: "I kad bi se nalazio usred ljudske vreve, opet bih mogao biti sam sa svojim Bogom." Pobožnost u svijetu zaslužnija je nego bijeg od svijeta, ali treba je prilagoditi snazi, prilikama i dužnostima svakog pojedinca.

Gorka muka Gospodina našega Isusa Krista

18,90

Prema viđenjima blažene Anne Katharine Emmerich


Bl. Anna Katharina Emmerich (1774. - 1824.) redovnica augustinka, ubraja se među najglasovitije mistike. Njezina viđenja objavljena su u više izdanja i prevedena na više jezika. Ovo novo izdanje, prema zabilješkama pisca Clemensa Brentana koji je godinama, sjedeći uz Katharininu bolesničku postelju, bilježio njezine riječi, čini se potrebnim upravo u naše nemirno vrijeme. Promatrajući u svojim viđenjima Isusovu muku i smrt na križu, ona i sama postaje slična Isusu Patniku, noseći na svom tijelu njegove rane. Godinama je živjela bez hrane.
U veličanstvenim viđenjima Anna Katharina proživljava čitavu Gospodinovu Muku, počevši od Posljednje večere. Začudno je navođenje najsitnijih pojedinosti koje su kasnije prošle znanstvenu provjeru.
Nadahnut viđenjima Anne Katharine, redatelj i glumac Mel Gibson snimio je film PASIJA, o muci Isusovoj.
Papa Ivan Pavao II. 3. listopada 2004. proglasio je Annu Katharinu Emmerich blaženom.

Gospa Kibeška

17,92

Marija govori svijetu iz srca Afrike


Trinaest godina prije krvavog genocida koji je poharao Ruandu i prouzročio smrt više od milijun ljudi, Djevica Marija i Isus ukazali su se osmeroma djece u zabačenome selu Kibehu. Glasnici iz Kibeha bili su predmet ismijavanja i sumnjičenja, a isto se dogodilo i vidiocima na ostalim mjestima ukazanja kao što su Fatima i Lurd. No, čuda u tome malenom selu događala su se jedno za drugim pa su desetci tisuća Ruanđana odlazili u Kibeho kako bi svjedočili ukazanjima. Godinama su nebrojeni promatrači gledali Djevicu Mariju i Isusa kako govore preko osam vidioca o Božjoj ljubavi, prenoseći poruke za koje su tvrdili da nisu namijenjene samo Ruanđanima nego i cijelome svijetu.
Marija je poslala poruku vladi i crkvenom vodstvu u kojoj ih savjetuje kako zaustaviti nacionalnu mržnju koja je bujala u njihovoj zemlji. Upozorila ih je da će se Ruanda pretvoriti u „rijeku krvi“, zemlju neizreciva krvoprolića, ako ljubav ubrzo ne obuzda mržnju. Neki su poglavari slušali, ali ih je vrlo malo povjerovalo. Proročanska i apokaliptična upozorenja tragično su se obistinila tijekom sto strašnih dana okrutnog krvoprolića i masovnog ubijanja. Poslije genocida i dvadeset godina temeljitih istraživanja, Kibeho je postao prvo i jedino mjesto marijanskog štovanja u Africi koje je priznao Vatikan. No, priča o Gospi još je uvijek nepoznata široj javnosti.
1 7 8 9 33