• 0 Items - 0,00
    • Nema proizvoda u košarici

Knjige

Duše Sveti mi te trebamo – Kateheze

14,90

Priprava krizmanika za sakrament sv. Potvrde


Ovim koricama obuhvaćene su 22 kateheze koje žele poslužiti kao pomoć, u prvom redu svećenicima i vjeroučiteljima, u pripravi kandidata za primanje sakramenta svete Potvrde. Kao metodička pomoć, uz svaku katehezu dolazi Powerpoint prezentacija, a za aktivno uključivanje vjeroučenika u proces ponavljanja i utvrđivanja gradiva poslužit će Priručnik namijenjen krizmanicima.

Sveta ura

14,90

Bdijte i molite


Prvi i najvažniji apostolat u pravom smislu, najmoćniji, najplodniji i najviše na dohvatu dušama dobre volje, jest apostolat molitve i žrtve u jedinstvu s trpećim Srcem Isusovim. Tko zna moliti, tko zna s ljubavlju trpjeti, sigurno je apostol. Ove Svete ure nisu dakle posvećene samo sjajnoj vojsci onih koji ih obavljaju. One su na poseban način namijenjene također tome da okrijepe bezbrojne čete nepoznatih uzetih, nijemih, trpećih apostola, koji po ljubavi s Križa žele i propovijedaju Kraljevstvo Presvetog Srca Isusova.

Evanđelje riječima četvorice evanđelista

14,90

Život i nauk Isusa Krista – Spasitelja svijeta


U ovoj ćete knjizi naći usklađen evanđeoski izvještaj četvorice svetih evanđelista. Iz pomno odabranih - međusobno popunjenih i samostalno raspoređenih - evanđeoskih odlomaka sastavljen je jedinstven izvještaj o životu i nauku Isusa Krista Spasitelja svijeta. Sam izbor i raspored odlomaka je doduđe ljudsko doduše ljudsko djelo. No riječi i rečenice su neposredno evanđeoske - onakve, kakve ih je Duh Sveti ndahnuo i prodahnuo.
Sustavno poredani, usklađeni i međusobno popunjeni tekstovi najbolji su uvod za daljnje čitanje i razumijevanje četiriju evanđelja. Tu će osobito katehete i popovjednici naći prikladan priručnik za sustavno izlaganje života i nauka Isusova. Ova će knjiga postati nerazdruživ pratilac dušama, koje žele da razmatranjem djela i riječi Isusovih svakodnevno hrane svoj nutarnji život. U dodatku na kraju knjige nalaze se, uz podatke o svetim piscima i pojedinim evanđeljima, još i mnogi historijski, kulturno-historijski i geografski podaci, koji će pomoći da slike pojedinih događaja dobiju svoju reljefnost, da tekstovi evanđelja dobiju svoj okvir, svoj smještaj u prostoru i vremenu.
nadbiskup zagrebački Dr. Franjo Šeper

Filotea

14,90

Uvod u pobožni život


U vrijeme kada je živio i djelovao Franjo Saleški (1567. - 1622.), bio je snažno naglašen monaški i redovnički ideal, pa se mogao steći dojam da se svetost i savršenost mogu steći jedino u samostanu. Prema Franji Saleškom, prava pobožnost mora biti moguća na svkom mjestu, u svakom zvanju: "Pobožnost se mora očitovati na razliite načine i drukčije kod čovjeka na visokom položaju, a drukčije kod nadničara, drukčije kod kneza, drukčije kod podanika, drukčije kod djevojke, drukčije kod žene ili udovice. Bilo bi neprikladno da biskup živi kao pustinjak, da plemići žive kao kartuzijanci ili ako bi trgovac čitave dane htio provoditi u crkvi."
Svatko od nas, uči Franjo Saleški, treba živjeti cjelovito svoju vjeru tamo gdje se nalazi. "Moj se duh drži naputka da ne sijemo na polju svog susjeda, ma kako ono bilo lijepo, ako trebamo sijati na svojem. Opasno je imati srce na jednom mjestu, a svoju zadaću na drugom."
U svojoj "Filotei" obraća se Saleški prije svega onima koji žive u svijetu, u obiteljima, u jurnjavi poslova i života i zato misle da im je svetost nedostupna. Ali Svetac piše: "I kad bi se nalazio usred ljudske vreve, opet bih mogao biti sam sa svojim Bogom." Pobožnost u svijetu zaslužnija je nego bijeg od svijeta, ali treba je prilagoditi snazi, prilikama i dužnostima svakog pojedinca.

U Tvojoj prisutnosti – za njega

14,60

Uživaj mir u Njegovoj prisutnosti


Knjiga nas uvodi u iskustvo prisnoga, osobnoga poznavanja Boga. Iz toga iskustva proistječe život koji možemo zvati životom u izobilju. Taj život ne ovisi ni o kakvim životnim okolnostima nego isključivo o našemu osobnom odnosu s Bogom. Najveća je vrijednost ovog djela to što čitatelja uvodi u svijet razmatranja na vrlo jednostavan način – u molitvu koja je nužna da se produbi vjersko uvjerenje, da se potakne obraćenje srca i ojača volja da se slijedi Krista (v. KKC 2705-2708; KKC 2655, 2688). On je neprestano prisutan a mi smo kada to svjesno želimo biti. Ova je knjiga tu želju probudila u milijunima ljudi.

Čudotvorna medaljica Marijin dar

13,95

Svjedočantva o uslišajima


Godine 1830. Gospa se ukazala novakinji s. Katarini Labouré u Kući matici Družbe kćeri kršćanske ljubavi u Rue du Bac, u Parizu. Posjetila ju je tri puta u kapeli sestara. Najvažnije ukazanje, posjeta, zbilo se 27. studenog 1830. u subotu predvečer prve nedjelje došašća dok su sestre novakinje imale razmatranje. Nebeska se Gospođa ukazala s. Katarini u liku Bezgrješne. Oko glave imala je dvanaest zvijezda. Iz njezinih raširenih, malko povješenih ruku izlazile su zrake svjetla. Bezgrješnu je okruživao natpis zlatnim slovima: „O Marijo, bez grijeha začeta, moli za nas koji se tebi utječemo!“ Katarini je naručeno: „Daj kovati medaljicu po ovom uzorku; svi koji je budu nosili s pouzdanjem, primit će obilje milosti.“ Na poleđini Medaljice je opazila da se u sredini nalazi slovo M, Marijin monogram, iznad njega križ, a ispod njega Isusovo Srce okrunjeno trnjem i Marijino Srce probodeno mačem. Glas da Marija preko Medaljice dijeli različite milosti, poput zaštite u opasnostima, iznenadnih izlječenja i obraćenja okorjelih grješnika, se brzo raširio. Ljudi su s oduševljenjem prihvatili Medaljicu i uskoro je nazvali „Čudotvorna Medaljica“. Medaljicu su nosili mnogi blaženici i svetci, primjerice, lurdska vidjelica sveta Bernardica Soubirous i sveta Majka Tereza. U dalekim zemljama širili su je misionari.
Sestre kćeri kršćanske ljubavi Slovenske provincije su u znak zahvalnosti Gospi za sve udijeljene milosti izdale knjigu Marijin dar o stotoj obljetnici njihove Provincije. Marljivo prikupljenim svjedočanstvima i izvješćima iz 19. i 20. stoljeća o čudesima i uslišanjima po Čudotvornoj Medaljici pridodana su i ona novijeg datuma, kao i svjedočanstva iz Hrvatske.
(Iz predgovora)

Povijest jedne duše

13,80

Autobiografski rukopisi sv. Terezije od Djeteta Isusa


Deseto izdanje ove knjige na hrvatskom jeziku svjedoči o popularnosti knjige koja se u svijetu smatra najčitanijom knjigom nakon Biblije. Prvi puta knjiga je objavljena 1898. godine, samo godinu dana poslije Terezijine smrti, nakon čega je Sveta Terezija od Djeteta Isusa postala jedna od najpoznatijih i najvoljenijih svetica. Autobiografski rukopisi sastoje se od tri dijela koji se razlikuju vremenom postanka i namjenom: svaki je zamišljen na drugi način i upućen je drugoj osobi. Prvi dio rukopisa (A) u kojem Terezija od 1895. do 1896. opisuje uspomene iz ranog djetinjstva i života u obitelji nastao je na zamolbu priorice Majke Agneze. Drugi dio rukopisa (B) nastao je 1896. na poticaj njezine sestre i krsne kume, s. Marije od Presvetog Srca, koja je željela upoznati njezin duhovni život, njezin »mali put predanja i ljubavi«. Posljednji rukopis (C) iz 1897. namijenjen je Majci Mariji od sv. Alojzija Gonzage, koja je bila priorica u vrijeme njenog ulaska u samostan kao i u vrijeme njene smrti. Ona je željela imati Terezijine uspomene iz redovničkog života kojih u prvim rukopisima nema. Obzirom na zauzeto proučavanje Terezijine duhovnosti, a posebno njenih autobiografskih rukopisa, knjiga je popraćena oznakama Terezijinih izvornih listova odnosno stranica, što je vidljivo na rubovima stranica. IZ GOVORA PAPE BENEDIKTA XVI. O SV. TEREZIJI OD DJETETA ISUSA Papa Benedikt XVI. u govoru na općoj audijenciji u srijedu 6. travnja 2011. uputio je na proučavanje Terezijina najvrjednijeg i najvažnijeg djela: »Taj nauk koji uči da u ljubavi blista sva istina vjere, Terezija izražava prije svega u opisu svojega života, objavljenog godinu dana poslije njezine smrti pod naslovom »Povijest jedne duše«. Ta je knjiga odmah doživjela silan uspjeh, prevedena je na mnoge jezike i proširila se čitavim svijetom. Želim vas pozvati da ponovno otkrijete to veliko-malo blago, to sjajno tumačenje evanđelja življenog u punini! »Povijest jedne duše« je naime divna povijest ljubavi, ispripovijedane s takvom vjerodostojnošću, jednostavnošću i svježinom da čitatelja ostavlja bez daha! Ali koja je to ljubav ispunila cio Terezijin život, od djetinjstva do smrti? Dragi prijatelji, ta ljubav ima lice, ona ima ime, to je Isus! Svetica neprestano govori o Isusu. Želimo dakle ponovno prijeći velike etape njezina života, da bismo prodrli u srž njezina nauka.«

Hodočašće – Putovanje prema Svetome

13,27

Teologija i pastoral svetog putovanja


U ovoj knjizi promišlja se o važnom segmentu vjerničkog očitovanja, a s njime i o nezaobilaznom pastoralnom djelovanju Crkve. Riječ je o hodočašću kao jednom od najstarijih, najočuvanijih i najupečatljivijih oblika pučke pobožnosti, te osmišljenom pastoralu hodočašća. Mnogi vjernici tijekom svoga života hodočaste u razna hodočasnička mjesta, bilo u vlastitoj zemlji, bilo u inozemstvo. Sa sobom nose svoje nakane, molitve, zavjete, očekivanja, životne situacije, doživljaje, vjernička iskustva, susrete... Knjiga doc. dr. sc. Nikole Vranješa može itekako dobro pomoći čovjeku hodočasniku da se što bolje pripremi za odlučeno određeno hodočašće, da hodočašće doživi u svoj svojoj punini i bitnim dimenzijama te da se nakon hodočašća vrati u vlastitu vjersku i općeljudsku svakodnevicu, obogaćujući je plodovima hodočašća.
Prof. dr. sc. Josip Šimunović

P.S. Ljubav ili ništa

13,27

Duhovne misli vjere i ljubavi


Knjiga nadahnutih misli vjere i ljubavi vjeroučitelja Miljenka Grubeše "P. S. Ljubav ili ništa" objavljena je u izdanju "Glasa Koncila". Nastala je kao plod autorovih osobnih duhovnih iskustava, a progovara o iskonskim životnim i vjerskim temama koje zaokupljaju svakog kršćanina: Bog, čovjek, ljubav, zakon, grijeh i ljubav, vjera, istina, lažna vjera i nevjera, duh, ljudski osjećaji, zlo i zloduh, religija, egoizam, žrtva, Isus.
Poticajne misli, pisane u kratkoj formi, kao natuknice, jednostavna stila i rječnika, prava su "duhovna hrana" za suvremenog čitatelja koji nerijetko nema dovoljno vremena za čitanje. Sažete, ali sadržajne, pružit će nadahnuće za svakodnevno razmatranje, meditaciju, ali i življenje djelatne ljubavi.
1 14 15 16 32