• 0 Items - 0,00
    • Nema proizvoda u košarici

Duhovnost

Sveta misna žrtva

2,95

Catalina – svjedočanstvo


Brošuru Sveta Misa, svjedočanstvo Cataline, laičke misionarke Euharistijskog Srca Isusova, pažljivo sam pročitao i ne nalazim ništa što bi se protivilo Svetom Pismu ili nauci Crkve. Naprotiv, jednostavno vjerujem, da se ovdje radi o dubokoj nauci o tajni Svete Mise. Posebno preporučujem ovaj spis svećenicima i laicima na čitanje i razmatranje, da bi se došlo do boljeg razumijevanja i dubljeg doživljavanja Svete Žrtve na oltaru.
Msgr. Jose Barahona Castillo Biskup San Vicente, El Salvador, CA.

Neopterećen prtljagom

11,28

Anthony de Mello – Duhovna oporuka


Kada sam u travnju 1987. čuo za smrt Anthonya de Mella, upravo je prošlo mjesec i pol dana od našeg susreta na njegovom posljednjem seminaru. Duboko potresen tom viješću ili možda upravo stoga, sjeo sam za svoj pisaći stroj, prikupio sve svoje bilješke s tog seminara i zapisao ono što bi bila duhovna oporuka Anthonya de Mella. Ostvarenje te nakane zbog njegove je prerane smrti uistinu postalo duhovnom oporukom osobe koja je svojim knjigama, prevedena na mnoge jezike, izvršila veliki utjecaj na mnoge ljude diljem svijeta i pomogla im na njihovom duhovnom putu. Iznimno iskustvo Tonyeva posljednjeg seminara sabrano je u ovoj knjizi koja čitatelju pruža ne samo uvid u ono što je radio nego i u dubinu i bogatstvo njegove osobnosti, kao i neke pojedinosti iz njegova života.
Carlos G. Valles

Filotea

14,90

Uvod u pobožni život


U vrijeme kada je živio i djelovao Franjo Saleški (1567. - 1622.), bio je snažno naglašen monaški i redovnički ideal, pa se mogao steći dojam da se svetost i savršenost mogu steći jedino u samostanu. Prema Franji Saleškom, prava pobožnost mora biti moguća na svkom mjestu, u svakom zvanju: "Pobožnost se mora očitovati na razliite načine i drukčije kod čovjeka na visokom položaju, a drukčije kod nadničara, drukčije kod kneza, drukčije kod podanika, drukčije kod djevojke, drukčije kod žene ili udovice. Bilo bi neprikladno da biskup živi kao pustinjak, da plemići žive kao kartuzijanci ili ako bi trgovac čitave dane htio provoditi u crkvi."
Svatko od nas, uči Franjo Saleški, treba živjeti cjelovito svoju vjeru tamo gdje se nalazi. "Moj se duh drži naputka da ne sijemo na polju svog susjeda, ma kako ono bilo lijepo, ako trebamo sijati na svojem. Opasno je imati srce na jednom mjestu, a svoju zadaću na drugom."
U svojoj "Filotei" obraća se Saleški prije svega onima koji žive u svijetu, u obiteljima, u jurnjavi poslova i života i zato misle da im je svetost nedostupna. Ali Svetac piše: "I kad bi se nalazio usred ljudske vreve, opet bih mogao biti sam sa svojim Bogom." Pobožnost u svijetu zaslužnija je nego bijeg od svijeta, ali treba je prilagoditi snazi, prilikama i dužnostima svakog pojedinca.

Apokalipsa

11,81

Upozorenje, ufanje i utjeha


Ova je knjiga poziv na buđenje. Neizmjerno je aktualna za naše vrijeme. Čitav niz gledišta, koja odjekuju riječima Krista, Svetoga Pisma, Crkvenih otaca, kao i suvremenih pisaca poput Lewisa, Chestertona, Tolkiena, Ratzingera, Ivana Pavla II., Majke Terezije, Christophera Dawsona, Josefa Piepera, kardinala Newmana te Katekizma Katoličke Crkve, združen je u skladni zbor koji nam poručuje kako sjedimo na rubu ponora koji uopće ne vidimo, ili smo ga zamaskirali.
dr. Peter Kreeft

Novo vino

11,28

O plodovima Duha


Plodove Duha trebamo razlikovati od sedam darova Duha Svetoga: mudrost, razum, savjet, jakost, znanje, pobožnost, strah Božji. Ovi darovi čine čovjeka voljnim i sklonim da sluša pozive Duha svetoga. Svi su kršćani dobili darove Duha Svetoga, ali samo kod onih koji spremno slušaju poticaje Duha sazrijevaju plodovi.
U ovoj knjizi, koja je potpuno izvađena i iscijeđena iz kršćanske mistike, susrećemo nama upućen govor koji oslobađa.

Hvalospjev Duha

11,28

Razmišljanja o himnu O dođi Stvorče


Otac Raniero Cantalamessa je franjevac-kapucin, rodom iz provincije Ascoli Piceno, u Italiji. Doktorirao je iz teologije i klasične književnosti. Predaje kao redoviti profesor povijesti starokršćanske književnosti na Katoličkom sveučilištu u Milanu i član je Međunarodne teološke komisije. Godine 1980. napušta profesorsku katedru da bi se mogao posve posvetiti propovijedanju Evanđelja u Italiji i širom katoličkog svijeta, s posebnom ekumenskom osjetljivošću. Od 1980. ujedno vodi program religiozne kulture "Settimo Giorno" (Sedmi dan, tj. Dan Gospodnji).
Poznat je u katoličkom svijetu po brojnim teološko-duhovnim knjigama, od kojih su neke prevedene i na hrvatski. Od njih spominjemo slijedeće prijevode: Duh Sveti u Isusovu životu (Jelsa 1984), Euharistija naše posvećenje (Jelsa 1988), Kliči, Kćeri Sionska (Jelsa 1991), Otajstvo Isusova propovijedanja (Jelsa 1994), Vazmeno otajstvo (Jelsa 1994), Otajstvo Duhova (Jelsa 1994). Od djela na talijanskom navodimo: Uspon na brdo Sinaj (Citta Nuova 1996), Marija ogledalo Crkve (Ancora 1990), Isus Krist Svetac Božji (Ediz. Paoline 1990), Pasha u prvotnoj Crkvi (SEI1978), Pasha našega spasenja (Marietti 1997), Mi propovijedamo Krista raspetoga (Ancora 1995), Život u Kristu (Ancora 1997), i dr.
Ova razmišljanja o Duhu Svetomu očituju nam žar Duha koji Pisca nosi i plamen kojim njegovo srce "gori" kada govori o Spasitelju i Duhu koji nam otkriva otajstva spasenja. Jer - "Duh će vas uvesti u svu istinu", reče Spasitelj (usp. Iv 16,13).

Ispovijed

5,97

Sakrament oproštenja


Ispovijed je ustanovljena na sam dan Uskrsa. Ona je skupocjeni uskrsni dar koji Isus daj svojoj Crkvi. Činenica da se sve rjeđe ispovijedamo, ne znači da čovjek više ne griješi. Razlog leži u tome što dovoljno ne shvaćamo koje smo bogatstvo dobili u ovom sakramentu. Ima mnogo naznaka da je ispovijed u nekim kršćanskim krugovima zadnjih nekoliko desetljeća otkrivena.
U ovoj knjizi Ispovijed, sakrament oproštenja, Wilfrid stinissen odgovara na uobičajene primjedbe protiv osobne ispovijedi i pokazuje kako se čovjek iskrenim i poniznim pokajanjem vraća Gospodinu koji ga susreće još poniznijim milosrđem.

Molitva

9,95

Njezina ljepota i raskošnost


Molitva je duboka ljudska potreba. Sve što je ljudsko teži razvijanju i produbljivanju. Želimo dalje, dublje, tamo gdje je zrak čišći za disanje i pogled za naše oči ljepši.
Na uobičajeno jednostavan i ujedno dubok način, uvodi nas karmelićanin Wilfrid Stinissen dublje u svijet molitve koji je istovremeno hod s Bogom i putovanje k Njemu. Ovdje pronalazimo teološki temelj molitve. Predaje nam ono što je i sam naučio i što su mu drugi suputnici na tom putu govorili o putovanju dublje u ljepotu molitve.
Nismo li usmjereni prema Bogu, onda nam nedostaju prava srž bivstvovanja.
Molitva je više od mirnog sjedenja ili osobnog razgovora s Bogom. Molitva je životni stav, sveobuhvatno zajedništvo s Bogom.
Knjiga je za početnike u molitvi i za one koji su na tom putu poodmakli.
1 2 10