Online trgovina

Riječ Božja u liturgiji crkve – B

11,28

Komentar nedjeljnih čitanja


Na početku euharistije najavljujem temu čitanja dotične nedjelje, zatim prije prvog i drugog čitanja kratko uvedem u povijesni kontekst i liturgijski smisao dotičnog odlomka , a homiliju temeljim na evanđelju. Znajući iz iskustva da su religiozni ljudi koji putuju, ili su privremeno izvan svoje obitelji i domovine, otvoreni dubljem poniranju u Božu riječ, uveo sam običaj da pri kraju homilije formuliram dva pitanja o temi dotičnog evanđelja te zamolim sudionike liturgije da u kratkoj šutnji potraže osobni odgovor. Mnogi su mi od njih u osobnim kontaktima izrazili zadovoljstvo nad mogučnošću da u sklopu liturgije tiho razmišljaju. Nudim zainteresiranim čitateljima sve tri godine za osobno čitanje kao pripravu za blagdansku liturgiju župne zajednice u kojoj su uključeni. U godinu A uključeni su komentari čitanja koja su ista u svim trima liturgijskim godinama na velike blagdane (Božić, Uskrs...).
Mato Zovkić

Evanđelje riječima četvorice evanđelista

14,90

Život i nauk Isusa Krista – Spasitelja svijeta


U ovoj ćete knjizi naći usklađen evanđeoski izvještaj četvorice svetih evanđelista. Iz pomno odabranih - međusobno popunjenih i samostalno raspoređenih - evanđeoskih odlomaka sastavljen je jedinstven izvještaj o životu i nauku Isusa Krista Spasitelja svijeta. Sam izbor i raspored odlomaka je doduđe ljudsko doduše ljudsko djelo. No riječi i rečenice su neposredno evanđeoske - onakve, kakve ih je Duh Sveti ndahnuo i prodahnuo.
Sustavno poredani, usklađeni i međusobno popunjeni tekstovi najbolji su uvod za daljnje čitanje i razumijevanje četiriju evanđelja. Tu će osobito katehete i popovjednici naći prikladan priručnik za sustavno izlaganje života i nauka Isusova. Ova će knjiga postati nerazdruživ pratilac dušama, koje žele da razmatranjem djela i riječi Isusovih svakodnevno hrane svoj nutarnji život. U dodatku na kraju knjige nalaze se, uz podatke o svetim piscima i pojedinim evanđeljima, još i mnogi historijski, kulturno-historijski i geografski podaci, koji će pomoći da slike pojedinih događaja dobiju svoju reljefnost, da tekstovi evanđelja dobiju svoj okvir, svoj smještaj u prostoru i vremenu.
nadbiskup zagrebački Dr. Franjo Šeper

Došašće

6,50

Ususret Božiću


Knjiga Došašće - ususret Božiću svojevrsni je vodič kroz Došašće. Zamišljena je kao pomoć da se u istinskom kršćanskom duhu što bolje pripremimo za Isusov rođendan, dnevno se nakratko zaustavljajući u molitvi i razmišljanju - možda uvečer - sami ili za obiteljskim stolom.
Knjižica je rađena po uzoru na Večernju iz Časoslova: paljenje svijeće; čitanje kratkog teksta; kratko razmišljanje; molitva vjernika; Oče naš, blagoslov.

“…da vjerujući život imaju u imenu Njegovu…”

6,64

Vjera u uskrsnuće kao svjetlo u tami patnje…


Promatrajući biblijske odlomke koji govore o Uskrsnuću, stojimo pred tajnom koja je nedokučiva. Ova nas knjiga stoga, dok tumači susrete s Uskrslim, želi uvesti u tajnu ovog Otajstva, bez kojega bi naša vjera bila, kako kaže sveti Pavao, uzaluna. No Uskrs nije samo događaj ili tajna, Uskrs je, na što ova knjiga želi potaknuti, i svojevrsni putokaz, koji nam uvijek iznova želi pokazati put i izlaz iz vlastite patnje.

Moj život u Tvojim rukama

7,30

Knjiga o predanosti


Ovom knjigom autor nam poručuje da Bogu ništa ne promiče i ništa se ne događa mimo njega. Bog pretvara pustinju u rascvjetani vrt i ono što izgleda besmisleno u njemu dobiva smisao.
Ništa se ne događa mimo Božjeg plana i sve što Bog dodirne postaje dobro. Konačni je cilj svakog čovjeka počinuti u Božjem zagrljaju.

Sv. Franjo u službi mira i ekologije

6,64

Članovima Franjevačkog svjetovnog reda (Fsr) i Franjevačke mladeži (Frama)


Pred vama je knjiga o miru i ekologiji. O miru se uvijek sanjalo i govorilo, a o ekologiji kao očuvanju svega stvorenoga, govori se od druge polovice 20. stoljeća. Franjo je na temelju vjere u Krista i življenog Evanđelja shvatio u čemu je pravi mir. Naš franjevački pozdrav je «Mir i dobro», a u knjizi imate odlomak o mirotvornosti prvih trećoredaca, i to uz podršku pape Honorija III.
Za mir u svijetu nismo zaduženi samo mi kršćani, nego i članovi svih religija kao i svi ljudi dobre volje. Zato u knjizi ima središnje mjesto Asiški događaj 27. listopada 1986. godine, kojega jednostavno nazivamo «Duh Asiza» U prethodnom prikazu nalazi se povijesni pregled pod naslovom «Put do Asiškog događaja». No «Duh Asiza» jest i ostaje nešto jedinstveno, jer 27. listopada 1986. godine su u gradu Mirotvorca predstavnici svih većih religija svijeta molili za mir; ne zajedno nego svaki na svoj način. Upravo se molitva za mir razlikuje od svih sklapanja ugovora o miru i svih primirja. Molitvom za mir nastavlja se «Duh Asiza».
Drugi i nešto kraći dio knjige poziva nas na ljubav prema Stvoritelju i svemu stvorenom, te da poput svetog Franje u prirodi prepoznajemo tragove Božje prisutnosti. Sunce, Mjesec, zvijezde, zrak, voda..., nisu Bog, ali u njima možemo naći Njegove tragove. Za Franju se kaže da je "U lijepim stvarima promatrao prelijepoga, te je slijedeći tragove utisnute u stvorenja posvuda tražio Ljubljenoga. Sva stvorenja služila su mu kao ljestve kojima se uspinjao da bi dohvatio Onoga koje je poželjan iznad svega."

Riječ Božja u liturgiji Crkve – C

11,28

Komentar nedjeljnih čitanja


Na početku euharistije najavljujem temu čitanja dotične nedjelje, zatim prije prvog i drugog čitanja kratko uvedem u povijesni kontekst i liturgijski smisao dotičnog odlomka , a homiliju temeljim na evanđelju. Znajući iz iskustva da su religiozni ljudi koji putuju, ili su privremeno izvan svoje obitelji i domovine, otvoreni dubljem poniranju u Božu riječ, uveo sam običaj da pri kraju homilije formuliram dva pitanja o temi dotičnog evanđelja te zamolim sudionike liturgije da u kratkoj šutnji potraže osobni odgovor. Mnogi su mi od njih u osobnim kontaktima izrazili zadovoljstvo nad mogučnošću da u sklopu liturgije tiho razmišljaju.
Nudim zainteresiranim čitateljima sve tri godine za osobno čitanje kao pripravu za blagdansku liturgiju župne zajednice u kojoj su uključeni. U godinu A uključeni su komentari čitanja koja su ista u svim trima liturgijskim godinama na velike blagdane (Božić, Uskrs...).
Mato Zovkić

Čudesna tajna svete Krunice za obratiti se i spasiti se

7,00

Montfortska duhovnost br. 4


Krunica zauzima jako važno mjesto u duhovnom iskustvu, apostolatu i spisima sv. Ljudevita Marije Grigniona Montfort-skoga. Svetac u Raspravi govori o Krunici kao o jednoj pobožnoj praksi koja ima veliku važnost u duhovnom životu. U izvornim pravilima koja je svetac napisao za svoju družbu misionara, Ružarij je opisan kao najpogodnije sredstvo za obnovu kršćanskog duha medu samim kršćanima (RM 56).
Dirljivo je svjedočanstvo samoga sveca: “Što se tiče mene koji ovo pišem, osobno sam vidio djelotvornost ove molitve za obraćanje najtvrdokornijih srdaca. Tijekom jednih misija susreo sam ljude koji nisu bili nimalo dirnuti propovijedima o najstrašnijim istinama, ali su prihvatili moj savjet da svakog dana mole Krunicu te su se potom obratili i potpuno se predali Bogu. Čak sam uočio i ogromnu razliku u ponašanju medu stanovništvom župa u kojima sam propovijedao misije: jedni su, napustivši molitvu Krunice ponovno zapali u grijeh; drugi su, ustrajući u njenoj molitvi, sačuvali Božju milost i iz dana u dan rastu u kreposti”.
Da bi potakao širenje pobožnosti medu kršćanima pred kraj svoga života Montfort je napisao djelo Čudesna tajna svete Krunice za obratit se i spasiti se. Montfort je svjestan da je ovo njegov spis u kojem se najviše poslužio drugim autorima, na poseban način spisom dominikanca A. Thomasa, Mistični ružičnjak.
Ono što je bitno u ovom djelu jesu nutarnji elementi i dinamike molitve svete Krunice koje svetac kao veliki molitelj Ružarija potanko i fino opisuje. Krunica je za Montforta vrsna molitva koja, ako se moli po uputama koje on daje, dovodi dušu sigurnim putem do visokog stupnja molitve i kontemplacije s velikim zaslugama i plodovima. Na posebno dubok način sv. Ljudevit duhovno tumači Oče naš i Zdravo Mariju, te u petoj desetici vodi dušu vjernu molitvi svete Krunice kroz sve kušnje i prepreke koje se mogu javiti kod njenog moljenja.

Zlatna zrnca

4,00

Ljubav i žrtva br. 17


U ovoj knjižici donosimo zlatna zrnca iz propovijedi sv. Ivana Marije Vianneya, koja je sakupio Leonz Niderberger. Na hrvatski jezik 1959. godine preveo je svećenik Janko Majerović. Umnožio ih je ciklostilom u 450 primjeraka za potrebe Nadbiskupijskog bogoslovnog sjemeništa u Zagrebu. Tako da se može reći da su "Zlatna zrnca" sada po prvi put dana na uporabu "široj javnosti". Molimo da donesu obilje duhovnih plodova Bogu na slavu, a na spas svem kršćanskom puku, koji se bude njima koristio. "Zlatna zrnca" nipošto nisu knjiga, koja kada se pročita ide na policu i u zaborav. To je priručnik za cijeli život.

Pobožnost Muci, Križu i presvetim Ranama Isusovim

4,00

Ljubav i žrtva br. 30


Među raširenijim pobožnostima u Katoličkoj Crkvi je svakako i pobožnost Muci, Ranama i Križu Kristovu. Ne radi se o jednoj pobožnosti među mnogima, nego je ta uzdignuta u Crkvi na posebno mjesto i nalazi se u središtu objave zbog bitne povezanosti Muke s događajem Uskrsnuća Isusova. Brojni su crkveni dokumenti koji o tome pišu a među njima i Direktorij o pučkoj pobožnosti i liturgiji kojeg je izdala Kongregacija za bogoštovlje i disciplinu sakramenata 2000. godine u Rimu. Pobožna i svetačka tradicija jednodušno daju prvorazrednu vrijednost razmatranjima i drugim različitim oblicima pobožnosti Muci Kristovoj jer je u njoj ljubav Božja dosegla vrhunac svog izražaja i ostvarenja. Pobožnost Muci Kristovoj je usko i bitno sjedinjenja sa spomen-činom svete euharistijske Isusove žrtve i proslave. Sveci jednodušno uče, pobožnost Muci Kristovoj je učinkovita za obraćenje i posvećenje, te postaje put suobličenju s Isusom Kristom sve do dostignuća savršenstva slobode djece Božje i vršenja volje Božje u ljubavi. Kao potvrdu tome donosimo jedno lijepo svjedočanstvo sv. Ivana Marije Vianneya: «U podnožju Križa Isusova učimo što je grijeh, kakva je cijena našoj duši i kolika je ljubav jedinoga Boga prema ljudima. Nađimo se stoga često u podnožju Križa i iznesimo svoje srce Isusu. Spoznati ćemo što je Bog učinio za nas i što mi moramo učiniti za njega. Pođimo često podno Križa i vidjeti ćemo ovdje ključ koji nam je otvorio Nebo i zatvorio Pakao».

Biti sretan

3,99

Psihoterapija za sve


Sreća prema piscu ove knjige poistovjećuje se sa svođenjem na minimum neuroze i razvija se spoznavanjem samih sebe. Takvo spoznavanje uspostavlja ravnotežu i zauzdava traženje vanjskih znakova kao što su novac, seks, uspjeh i vlast, koji uključuju zabrinutost i takmičenje. Spoznati same sebe znači staviti se na kušnju, živeći intenzivno svaki tren, svjesni da smo svoji gospodari i da se ne moramo oslanjati na nekoga. Samoća, sablast koju mnogi nastoje izbjeći, u tom je smislu prihvaćena kao uvjet života, štoviše, kao njegova istinska bit objavljena smrću, konačnim usmjerenjem naše opstojnosti i katalizatorom postupka pronalaženje sebe.
Smrt ograničava vrijeme života i potiče na djelovanje, unatoč svim zaprekama. Ona objavljuje i samoću: svi su sami sa sobom u svojim odlukama i djelovanjima, i to su posebno sučeljeni sa smrću. Smrt, s druge strane, prisiljava nas na onaj dualizam između znati i nehtjeti znati o umiranju koje je sam uvjet ljudskog postojanja.
Evo ukratko temeljne teme ove knjige koja dotiče tolike slučajeve koji karakteriziraju svakodnevni život: obitelj, rad, novac, tijelo, ljubav, san, sadašnjost, prošlost.
1 10 11 12 34